شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی

متکی: نیروهای شورای وحدت متشکل از نخبگان را برای کمک به رئیسی معرفی کردیم

متکی: نیروهای شورای وحدت متشکل از نخبگان را برای کمک به رئیسی معرفی کردیم

سخنگوی شورای وحدت بیان داشت: بعد از هر انتخاباتی وظیفه احزاب و گروه‌های سیاسی معرفی افرادی است که بتوانند خدمت کنند، لذا نیروهای شورای وحدت متشکل از نخبگان را برای کمک به رئیسی معرفی کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، دومین نشست خبری منوچهر متکی رئیس منتخب خانه احزاب و سخنگوی شورای وحدت  امروز دوشنبه ۲۱ آذر برگزار شد.

سخنگوی شورای وحدت در این نشست اظهار داشت: ما در دوسال گذشته بعد از شکل گیری مجموعه شورای وحدت دو مرحله و دو حوزه را برای فعالیت های شورا تعریف کردیم مرحله اول بحث انتخابات  ۱۴۰۰ بود که در فاصله زمانی کوتاه شورا موفق شد انسجامی را در تهران و استان های مختلف کشور به وجود بیارد و پیشتاز در معرفی اقای رییسی برای ریاست جمهوری و سازماندهی گسترده برای انتخاب ایشان در خردادماه گذشته بود.

وی ادامه داد:  بعد از هر انتخاباتی وظیفه احزاب و گروه‌های سیاسی معرفی افرادی است که بتوانند خدمت کنند، لذا نیروهای شورای وحدت متشکل از نخبگان را برای کمک به رئیسی معرفی کردیم.

متکی مطرح کرد: فعالیت دوم تشکیل ساختار و نموداری منسجم بود؛ بیش از ۳۰ پیشنهاد برای ساختار ارائه شد و ما به مدت چند ماه این موارد را در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار دادیم و نهایتا در تابستان گذشته نسخه عملیاتی نمودار  شورای وحدت را ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به انجام سفرهای استانی شورا گفت: همچنین سفرهای استانی را در برنامه خود قرار دادیم و از استان‌های سمنان، هرمزگان، آذربایجان و گلستان بازدید کردیم. در ساختار جدید شورای وحدت افراد می‌توانند در شورا عضو شوند و این منافاتی با عضویت آنها در احزاب ندارد. شورای وحدت در روستاها هم تشکیلات دارد.

درحال تکمیل..