شهر خبر

حسن روشن: آسیایی‌ها در جام جهانی عالی کار کردند/ بازیکنان تیم ملی همه با کیفیت هستند

حسن روشن: آسیایی‌ها در جام جهانی عالی کار کردند/ بازیکنان تیم ملی همه با کیفیت هستند

پیشکسوت فوتبال ایران نظرات خود را درباره جام جهانی برگزار شده بیان کرد.

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار داشت با تیم‌هایی که من مشاهده کردم کی‌روش حتما ایران را قهرمان می‌کند! (با طعنه) ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان فقط بخاطر آسیایی بودن نتوانستند به مراحل بالا بروند. ژاپن در ضربات پنالتی حذف شد چون تحت تاثیر جام قرار گرفت و کم تجربگی کرد. با این نمایشی که من از نمایندگان آسیا دیدم و قدرت و برنامه‌ریزی که دارند اعتقاد دارم اصلا نباید در مسابقات شرکت کنیم زیرا از آن‌ها خیلی عقب‌تریم.

وی افزود: قطر میزبانی بدی نداشت. آنها از نظر امکانات عالی ظاهر شدند اما به نظرم از این بعد جام جهانی خوب نخواهد شد. قرار است 48 تیمه شود و این مساله باعث کاهش کیفیت دیدارها خواهد شد. مدعیان قهرمانی؟ فکر می‌کنم فرانسه مستحق قهرمانی است و البته آرژانتین هم شایستگی فتح جام را دارد. حدس می‌زدم برزیل حذف شود؟ بله قطعا. این بازی‌های ثابت کرد تیم‌هایی که اسم بزرگ دارند نمی‌توانند خود را از پیش برنده بدانند و باید مراقب تیم‌های خوب و منسجم بود.

روشن درباره احتمال تغییر در نیمکت تیم ملی عنوان کرد: اگر قرار است کی‌روش سرمربی بماند، پس بهتر است یک گزینه ایران روی نیمکت بنشانیم و او دیگر نباشد. اصلا به نظر من بازیکنان تیم ملی نیازی به مربی آن‌چنانی ندارند. بازیکنان ما آن‌قدر باکیفیت هستند که در هر شرایط موفق باشند. ما کشور بدبختی نیستیم و وقتی می‌خواهیم یک کار انجام بدهیم باید به بهترین شکل آن را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در گذشته ما بهترین‌ها را استخدام می‌کردیم اما حالا به نحوی اوضاع پیش رفته که به سراغ بیکارترین مربیان می‌رویم. شما یک مربی را به من نشان دهید که استخدام کرده‌ایم اما قبل بیکار نبوده. مربیانی را می‌گیریم که همه‌شان دنبال شکایت و استفاده از بیت المال هستند.

609

پیشکسوت استقلال درباره دربی پیش‌رو گفت: تاثیر تماشاچی در دربی بسیار زیادی است و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. امیدوارم یک دیدار آبرومندانه و جذاب را شاهد باشیم و هواداران همه از این بازی لذت ببرند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام