شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کیش#آتش#شبکه‌های اجتماعی

دستگیری عامل تخریب و آتش زدن خودروها در کیش

عامل تخریب و آتش زدن خودروها در کیش و تشویش اذهان عمومی در کازرون دستگیرشد

مردم برای دریافت اخبار به سایت‌های موثق مراجعه کنند فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی و یکی از عاملان تخریب و آتش زدن خودروها در اغتشاشات کیش خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در این باره اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط ماموران پلیس این شهرستان مشخص شد، فردی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام به انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت اقدام مسلحانه در تجمعات اعتراضی می کند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم که یک جوان ۲۶ ساله در شهرستان کازرون شناسایی و طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: پس از بررسی دقیق سوابق متهم و اعتراف وی به بزه انتسابی مشخص شد نامبرده یکی از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن خودروها در اغتشاشات کیش نیز می‌باشد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، تاکید کرد: فضای مجازی برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم برای بهره‌مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه و دریافت اخبار موثق به سایت‌ها و کانال های معتبر مراجعه کنند.

منبع: فارس