شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#کی‌روش

۶ عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش؟

۶ عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش؟

آنا نوشت: برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مخالف هستند.

نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان با یک تساوی می‌توانست راهی دور بعدی این مسابقات شود با انتقادات کارشناسان متعدد فوتبال کشورمان توام شده است.

اکثر کارشناسان فوتبال ایران اعتقاد دارند کی‌روش در مدت زمان حضور تقریبا ۹ ساله خود در فوتبال ایران عیار خود را نشان داده و حفظ او دیگر به صلاح نیست.طی روزهای اخیر نفراتی چون جلال چراغپور، مجید جلالی،فرشاد پیوس، ابراهیم قاسمپور، محمدرضا مهدوی، اسماعیل هلالی و ... صراحتا موضع خود را در قبال کی‌روش نشان دادند اما برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم دوست ندارند قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید شود.

اگرچه مهدی تاج و محمد نبی تمایل دارند قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی را تمدید کنند و برای این موضوع سکوت را بهترین تاکتیک می‌دانند و حتی به این مربی پالس‌هایی هم داده‌اند اما برخی دیگر از مدیران فدراسیون اصلا دوست ندارند کی‌روش با تیم ملی ادامه بدهد.

چند روز قبل نیز طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه فدراسیون در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که مخالف حفظ این مربی است اما علاوه بر حیدری نفرات دیگری هم مخالفت ضمنی خود را با ادامه همکاری کی‌روش اعلام کرده‌اند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، نفراتی چون احسان اصولی، خداداد افشاریان، میرشاد ماجدی، منصور قنبرزاده و بهرام رضاییان به همراه طهمورث حیدری در هیات رئیسه مخالف تمدید قرارداد کی‌روش هستند و این موضوع را به مهدی تاج هم منتقل کرده‌اند اما در این مقطع تصمیم گرفته اند سکوت کنند تا فدراسیون تصمیم نهایی خود را اعلام کند. شاید تنها حامیان کی‌روش در مقطع فعلی، مهدی تاج، نبی و محمدرضا ساکت باشند که روی حفظ این مربی برای جام ملت‌های آسیا تاکید کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور کارلوس کی‌روش در ۳ دوره جام جهانی موفق به صعود از گروه خود نشده و در ۲ دوره حضور در جام ملت‌های آسیا با این مربی موفق به کسب عنوان خاصی نشده است.

258258