شهر خبر

طی هفته جاری کدام استان های کشور برفی می شوند؟

طی هفته جاری کدام استان های کشور برفی می شوند؟

طی هفته جاری در ارتفاعات واقع در استانهای خراسان جنوبی و کرمان بارش برف انتظار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروز یکشنبه در مناطقی از استان های کرمان، یزد، شرق هرمزگان ،خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ابرناکی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود در جنوب شرق کشور وزش باد همراه با کاهش نسبی دما گاهی با خیزش گردوخاک است و در ارتفاعات واقع در استانهای خراسان جنوبی و کرمان بارش برف انتظار می رود. همچنین خلیج فارس مواج است.

با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از غرب کشور روز دوشنبه در برخی نقاط واقع در شمال غرب غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران و برف و وزش باد رخ می دهد.

سه شنبه برای مناطقی از شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران و همچنین در جنوب غرب کشور واقع در خوزستان کهکیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری و استانهای اصفهان غرب فارس و بوشهر ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش می شود و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف انتظار می رود.

چهارشنبه در غرب کشور و همچنین در جنوب آذربایجان غربی استان کردستان بارش باران و برف رخ می دهد پنجشنبه این وضعیت در غرب جنوب غرب و در استان بوشهر غرب فارس جنوب اصفهان همچنین در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تا روز سه شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز تداوم آلودگی هوا را خواهیم داشت. طی روزهای دوشنبه تا اواخر هفته افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام