شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کودکان

هواوی کودکان عصر دیجیتال را سورپرایز کرد!

هواوی کودکان عصر دیجیتال را سورپرایز کرد!

هواوی از دوساعت هوشمند خود که زیر مجموعۀ سری Kids Watch 5X هستند، تحت عنوان هواوی واچ 5 ایکس و ایکس پرو به عنوان سورپرایزی برای کودکان عصر دیجیتال رونمایی کرد

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ شرکت بزرگ فناوری چینی به تازگی از دو ساعت دیجیتال ویژۀ کودکان رونمایی کرد، این دو گجت که زیر مجموعۀ  سری Kids Watch 5X محسوب می‌‌شوند، هواوی واچ 5ایکس و هواوی واچ 5 ایکس پرو نام دارند.

ساعت‌های هوشمند ویژۀ کودکان در سال‌های اخیر توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است، والدین هم ضمن استفادۀ کودک خود از این گجت‌های هوشمند امکان نظارت روی فعالیت‌ها و موقعیت مکانی کودک خود را خواهند داشت. این گجت‌های هوشمند می‌توانند یک ابزار یادگیری نیز برای خردسالان باشند، همین مسائل سبب شده تا بازار ساعت‌های هوشمند ویژۀ کودکان داغ شود، بازاری که سری Kids Watch 5X هواوی از جدیدترین اعضای آن است.

ساعت‌های هوشمند کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدل پرو این ساعت‌ها طراحی ویژه‌ای دارد که کاربر را قادر می‌سازد تا میان استفاده از صفحه نمایش رنگی و سیاه و سفید یکی را انتخاب کند، وی همچنین خواهد توانست در حالت سیاه و سفید، گزینۀ «مزاحم نشوید» را هم فعال کند، این امکان کودک را قادر می‌سازد تا هنگام حضور در محیط‌هایی مانند کلاس درس، مانع از حواس پرتی خود شود. جدا شدن این ساعت‌های جدید همچنین به کاربرش امکان می‌دهد که راحت‌تر از دوربین‌ ساعت برای گرفتن عکس استفاده کنند.

دربارۀ ساعت‌های جدید هواوی و امکانات آن می‌توان به مکان‌یابی داخلی و پیشرفتۀ‌اش نیز اشاره کرد، این ساعت‌های هوشمند کودکانه داده‌های 8هزار مرکز خرید، فرودگاه و مکان دیگر را داخل حافظۀ خود ذخیره دارند که کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی‌های هواوی اطراف خود به صورت آفلاین آن‌ها را فرابخواند، این موضوع شامل مکان یابی هم می‌شود و والدین می‌توانند به صورت دقیق بر موقعیت مکانی فرزند خود نظارت داشته باشند.

وظیفۀ حفاظت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربر در این ساعت‌های هوشمند کودکانه نیز به یک مکانیسم مانیتورینگ امنیتی end-to-end  سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در حال حاضر کاربران می‌توانند که ساعت‌های هوشمند  بچگانه هواوی Watch 5X را به صورت آنلاین به بهای 229دلار ثبت سفارش کنند همچنین مدل پرو این ساعت‌ها با قیمتی معادل 287دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام