شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیرجند#شهردار#بسکتبال

دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار بیرجند و اهالی بسکتبال

دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار بیرجند و اهالی بسکتبال

جواد داوری در سفر به استان خراسان جنوبی با شهردار سیرجان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان همچنین اهالی بسکتبال در خصوص توسعه ی این وررش دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در دیدار با محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان درخصوص مباحث زیر ساختی ورزش بسکتبال در سطح استان و همچنین حمایت های دو جانبه برای سرعت بخشیدن به مسیر کشف، استعداد یابی و استعداد پروری نخبگان ورزشی در این رشته پر طرفدار بحث و تبادل نظر کردند.

در این سفر همچنین ؛ رییس فدراسیون بسکتبال با همراهی محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون، محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ، افشین آشوری سرپرست هیات بسکتبال و اعضای هیأت استان

با «»بهترین شهردار بیرجند دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار درخصوص فضاها و زیرساخت‌های ورزشی روباز در سطح مرکز استان و فراهم کردن امکانات ورزشی برای استفاده ورزشکاران بسکتبالیست تبادل نظر شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن از اقدامات شهرداری بیرجند در حوزه ورزش به نیکی نام برد و اظهار داشت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی نقش مهمی در جهت مسئولیت های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند و برگزاری جشنواره های ورزشی در استان و شهر بیرجند هم قطعا در این راستا مثمر ثمر است .

به گفته وی شادابی و نشاط اجتماعی باید از سوی شهرداری ها به خانواده و اجتماع تزریق شود.

در ادامه این دیدار به پاس همراهی و همکاری مجموعه شهرداری با ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس از بهترین شهردار بیرجند تجلیل شد.

در این دیدار فروزانفر عضو شورای اسلامی شهر بیرجند ، اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش ، رمضانی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، نیز حضور داشتند.

در ادامه ی این سفر استانی ؛ گردهمایی و نشست هم اندیشی روسای هیات های بسکتبال شهرستان های استان ، نمایندگان باشگاهها، داوران و مربیان با حضور جواد داوری رییس فدراسیون، محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، محسن معزی فر دبیر فدراسیون، اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش و آشوری رییس هیات استان برگزار شد.

در این گردهمایی و نشست وضعیت رشته ورزشی بسکتبال، چالش ها، ظرفیت و پتانسیل های موجود در شهرستان های استان مورد بررسی قرار گرفت.

 انتهای پیام