شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره کیش#والیبال

جلسه داورزنی و شجیع/از برگزاری والیبال برفی تا اجلاس آسیای مرکزی در جزیره کیش

جلسه داورزنی و شجیع/از برگزاری والیبال برفی تا اجلاس آسیای مرکزی در جزیره کیش

رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای که صبح امروز با سرپرست فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی داشت در خصوص برقراری تعامل بیشتر گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست فدراسیون ورزش‌های ساحلی و بادی صبح امروز (شنبه 19 آذرماه) با حضور در فدراسیون والیبال با محمد داورزنی دیدار و گفتگو کرد.

شجیع در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص گسترش ورزش‌های ساحلی در جزیره کیش و همچنین ماموریت و سیاست‌های فدراسیون تازه تاسیس ورزش‌های ساحلی و بادی ارائه کرد و اظهار داشت: این فدراسیون با نظر وزیر محترم ورزش و جوانان جهت سازماندهی بهتر و حرفه‌ای‌تر و کمک به توسعه و رشد ورزش‌های ساحلی در جزیره کیش تاسیس شد. تلاش ما این است که بدون دخالت در اداره رشته‌های ساحلی که زیر نظر فدراسیون‌ها قرار دارد، با تعامل و همکاری به رشد و توسعه این ورزش‌ها و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای آن در ایران و جزیره کیش کمک کنیم و برخی از رشته ها را نیز به صورت مستقیم تحت پوشش قرار می‌دهیم.

مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر پتانسیل های بالای این جزیره در برگزاری رویدادهای ورزشی افزود: در جزیره کیش با جذب و حمایت بخش خصوصی، محلی برای تولید برف مصنوعی و برگزاری رویدادهای وزشی زمستانی ایجاد شده است و در حال حاضر در صورت موافقت فدراسیون والیبال آماده برگزاری رویداد های والیبال برفی در سطح ملی و بین‌المللی در این منطقه وجود دارد. همچنین در حال ساخت و ایجاد یک زمین چند منظوره با سکوهای قابل حمل برای برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال، هندبال و… ساحلی هستیم و در تلاش هستیم جزیره کیش را به عنوان پایگاه اصلی ورزش‌های ساحلی و بادی معرفی کنیم.

در ادامه دکتر داورزنی از ایجاد فدراسیون ورزش‌های ساحلی و بادی ابراز امیدواری کرد و افزود: ایجاد این فدراسیون و استفاده بیشتر از پتانسیل ساحل زیبای کیش می‌تواند به رشد و توسعه ورزش‌های ساحلی و بادی کمک بسزایی کند. ما امادگی داریم تعامل بیشتری در برگزاری رویدادهای والیبال ساحلی داشته باشیم و تورهای جهانی و آسیایی را در این جزیره برگزار کنیم.

برگزاری اجلاس آسیای مرکزی از دیگر محور های جلسه امروز شجیع و داورزنی بود که مقرر شد، در صورت نهایی شدن برنامه‌ها، این اجلاس در جزیره کیش برگزار شود.

انتهای پیام