شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

آرای انضباطی؛ سرمربی فولاد محروم شد

آرای انضباطی؛ سرمربی فولاد محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های شهدا بابلسر و آریو اسلامشهر برگزار و از سوی آرین شهبازی، یکی از عوامل منتسب به تیم شهدا بابلسر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های سپیدرود رشت و فولاد نوین اهواز برگزار و از سوی مجتبی نصرتی، تدارکات تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و درگیری با اعضای تیم حریف رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم سپید رود رشت به دلیل تخلف تماشاگرانش به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن هوری، سرمربی تیم فولاد نوین اهواز به دلیل بدرفتاری و درگیری با اعضای تیم حریف به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

محسن هوری، مربی تیم فولاد نوین اهواز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم های داماشیان رشت و مناطق نفت خیز جنوب برگزار و از سوی افشین کمائی، مربی تیم مناطق نفت خیز جنوب تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام