شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دلار#میلیون دلار

کریستین بیل داستان یک قاتل را ۵۵ میلیون دلار به نتفلیکس فروخت

کریستین بیل داستان یک قاتل را ۵۵ میلیون دلار به نتفلیکس فروخت

مهر نوشت: با انتشار نخستین تریلر از فیلم «چشم آبی روشن» تصاویری از کریستین بیل که در همکاری با ادگار آلن پو در جستجوی قاتلی زنجیره‌ای است، دیده شد.

در تریلر فیلم «چشم آبی روشن‌» که قرار است به زودی پخش شود، کریستین بیل در حال تحقیق درباره یک قاتل در نیویورک دهه ۱۸۳۰ دیده شد.

نتفلیکس اولین تریلر از این فیلم معمایی به کارگردانی اسکات کوپر را که در آن کریستین بیل در نقش یک کارآگاه کهنه‌کار به نام آگوستوس لندور بازی می‌کند را منتشر کرد.

این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام که لوییس بیارد آن را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد و درباره لندور است که برای کشف ماجرای قتلی که در آکادمی ارتش آمریکا واقع شده فراخوانده می‌شود. وی برای یافتن این قاتل سریالی از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. نقش ادگار آلن پوی جوان را هری میلینگ بازی کرده است.

پو بعدها به نویسنده و شاعر مشهوری بدل شد که «کلاغ‌ها»، «سقوط خانه آشر» و «رویایی در دل رویایی دیگر» را خلق کرد.

لوسی بوینتون، جیلین اندرسون، چارلی تاهان، شارلوت گینزبورگ، توبی جونز، هری لاتی، سایمون مک‌برنی، تیموتی اسپال، گیدئون گلیک، هدلی رابینسون، فرد هچینگر و رابرت دووال دیگر بازیگران فیلم هستند.

اسکات کوپر هم نوشتن فیلمنامه و هم کارگردانی فیلم را برعهده داشت. وی با کریستین بیل در فیلم «بیرون از کوره» در سال ۲۰۱۳ و «کلاهبرداران» در سال ۲۰۱۷ همکاری کرده بود. این دو از تهیه‌کنندگان فیلم هم هستند.

نتفلیکس برای به دست آوردن امتیاز پخش این فیلم با چندین پخش‌کننده دیگر رقابت کرد و سرانجام با رقم رکوردشکن ۵۵ میلیون دلار موفق به خرید آن شد.

این فیلم از ۲۳ دسامبر در شماری از سینماها اکران می‌شود و از ۶ ژانویه در سرویس آنلاین نتفلیکس در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد.

۵۵۲۴۵