شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#رئال مادرید#جام جهانی#قطر

رونالدو نیمکت‌نشین بود؟ من ندیدم چون با نوه‌هایم پیتزا می‌خوردیم! | این تیم مدعی قهرمانی جام جهانی است

سرمربی تیم رئال مادرید به نیمکت‌نشینی کریس رونالدو و مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

آنچلوتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در مصاحبه با نشریه «کوریره دلو اسپورت» درباره مسائل اخیر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره نمایش درخشان تیم ملی پرتغال در بازی مقابل سوئیس و نیمکت‌نشینی رونالدو اظهار کرد: من بازی پرتغال و سوئیس را ندیدیم چون داشتم با نوه‌هایم پیتزا می‌خوردیم. درباره نیمکت‌نشینی رونالدو هم باید بگویم که همه چیز در فوتبال ممکن است. او احتمالاً در وضعیت خوبی است و حس یک جوان ۲۲ ساله را دارد. او همیشه از بدن خود مراقبت کرده اما رقابت در تیم ملی سخت است، مثلاً فکر کنیم بازیکنی مثل «رافائل لیائو» نیمکت‌نشین است.

کارلتو درباره تجربه همکاری با ستاره پرتغالی گفت: من دو سال با او کار کردم و موضوع او برای من حل‌شده بود. بازیکنی که هر بازی گل می‌زند، یک مشکل نیست. او بازیکنی است که خوب تمرین می‌کند و همیشه به جزئیات علاقه‌مند است. مدیریت او برای من آسان بود.

سرمربی ایتالیایی درباره مدعی قهرمان جام جهانی تصریح کرد: برزیل تیم کامل‌تری است. آن‌ها شاداب و باتجربه هستند. ضعف انگلیس در ذهنیت آن‌هاست اما من خیلی مشتاق هستم تا آن‌ها را در بازی با فرانسه ببینم.