شهر خبر
گوناگون

نوجوان ۱۶ ساله فیروزآبادی | کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله فیروزآبادی

ماجرای کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله فیروزآبادی به دست نیروهای امنیتی

ماجرای کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله فیروزآبادی به دست نیروهای امنیتی کذب محض است.

ماجرای کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله فیروزآبادی به دست نیروهای امنیتی

 تکذیب کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله در فیروزآباد به دست نیروهای امنیتی 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس:

عصر روز یازدهم آذر ماه سال جاری، مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می شوند.

در بررسی های انجام گرفته مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان۱۶ ساله به نام ایلیاد رحمانی است که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی، ۳ساعت از فوت وی گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته های قرص در اطراف جسد، افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور است.

همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل و تحت بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، تصریح کرد: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اخبار جعلی باعث تشویش اذهان عمومی شوند، برخورد خواهد شد.

 

منبع: ایرنا