شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#ثابت

عکس |‌ ستاره ناراحت تر از رونالدو؛ تنها بازیکن پرتغال که از گل زدن تیمش خوشحال نشد

ژوائو کانسلو هم دیشب برابر سوئیس مثل رونالدو در ترکیب ثابت نبود و به شدت از نیمکت‌نشینی ناراضی به نظر می رسید.گل اول پرتغال را همه جشن گرفتند به‌جز یک نفر!

پرتغال

به گزارش همشهری آنلاین، وقتی ترکیب اصلی پرتغال برابر سوئیس اعلام شد، همه توجهات به نیمکت نشینی رونالدو معطوف شد و تقریبا کسی به اینکه ژوائو کانسلو نیز از ترکیب ثابت خارج شده توجهی نکرد. کانسلو که با ارائه بازی های درخشان در منچسترسیتی خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست دنیا معرفی کرده، جای خود را به دیوگو دالوت داد و ستاره منچستریونایتد این فرصت را پیدا کرد تا از ابتدا برابر سوئیس بازی کند. 


کانسلو به شدت از نیمکت نشینی ناراضی بود تا جایی که پس از گل اول پرتغال توسط گونچالو راموس، همه نیمکت نشین ها حتی رونالدو به طرف او رفتند اما کانسلو ترجیح داد روی نیمکت بنشیند و رفتار کاملا سردی از خود نشان داد. احتمالا این حرکت او از دید فرناندو سانتوس بیرون نماند چرا که کانسلو بر خلاف رونالدو تا پایان بازی روی نیمکت ماند.

سانتوس در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف احتمالی با رونالدو گفت:«اختلاف من با رونالدو؟ خیر، امشب کانسلو هم روی نیمکت بود و دالوت بازی کرد.»

کانسلو قابلیت بازی در هر دو پست دفاع راست و چپ را دارد و 40 بازی ملی در کارنامه او دیده می شود. او از مدافعان بسیار قابل اعتماد پپ گواردیولاست.

منبع: ورزش سه