فراخوان اعتصابات آشوب‌طلبان شکست خورد

حجت الاسلام احمد سالک ، عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص فراخوان برگزاری اعتصاب از سوی آشوب‌گران و رسانه‌های ضد مردمی خارجی گفت: اینکه ما بگوییم انقلاب اسلامی ایران دشمن ندارد منطقی نیست، زیرا در برابر هر حقی، باطل قد علم می‌کند.

سالک بیان کرد: در مقابل انقلاب اسلامی که ۴۳ سال پابرجا است و محکم‌تر از روزهای اول شده است، بی تردید باطل داخلی و بین‌المللی، استکبار و سلطه جهانی در مقابل این حق پیچیده‌تر عمل می‌کنند. فتنه‌ای که در شهریور امسال مرحله اول آن آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، فتنه‌ای است که با سایر فتنه‌ها مانند ۷۸، ۸۸ و غیره متفاوت است.

وی افزود: این اقدام‌ها ایذایی و کور است. یعنی با تعداد کم اما هدف‌های متفاوت همچون آشوب، اغتشاش است. اما مردم شریف ما متوجه شده‌اند که این نوع اعتراض‌ها منطقی، مردمی و علمی نیست و خود را از این انسان‌های مزدور و فریب خورده و افرادی که طمع وعده‌های استکبار را دارند، جدا کردند. لذا با وجود صدور فراخوان‌های متعدد، استقبال صورت نگرفت و این نشان از بصیرت مردم ما دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قاطعیت دولت و مسئولین می‌تواند با حضور مردم در صحنه، سفره این فتنه را جمع کند و خوشبختانه شاهد این مسئله نیز هستیم.

سالک تصریح کرد: بی تردید دولتمردان ما و مجلس شورای اسلامی باید از اصول دین و انقلاب دفاع کنند و با آنچه که باعث ضربه زدن به اصول دین می‌شود، برخورد قاطع کنند. حجاب یک اصل قرآنی است و باید به آن توجه کرد و دشمن روی اصول دینی و اعتقادات ما سرمایه گذاری کرده است و ما شاهد هستیم که مردم ما به این اعتصاب‌ها توجه نمی‌کنند و دشمن شکست خورده است.

وی در خصوص تأثیر این اعتصاب‌ها بر اقتصاد کشور گفت: هرنوع ناامنی در داخل کشور باعث ضربه زدن به مسائل اقتصادی، اجتماعی و آموزشی می‌شود و آنچه که اهمیت دارد این است که مسئولین تلاش کنند امنیت را در جامعه برقرار کنند و این اعتصاب‌ها در نهایت به خود مردم ضربه می‌زند و ما شاهد هستیم افرادی که دستگیر می‌شوند در نهایت اظهار ندامت و پشیمانی می‌کنند.

فراخوان اعتصابات آشوب‌طلبان شکست خورد

سالک در گلایه خطاب به دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آن‌ها در وسط میدان احساس نمی‌شود، آیا آن‌ها مشاهده می‌کنند در دانشگاه‌ها، مدارس، مترو و خیابان‌ها چه می‌گذرد؟ چرا با افرادی که چادر از سر زنان می کشند برخورد نمی‌شود؟ من از مسئولین می‌خواهم که قاطع با این مسئله و پدیده شوم برخورد کنند و مدارا کردن و ترس از برخورد به دلیل اینکه آشوب بدتر نشود، اشتباه است و برخورد با گناهکار، امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند و این مدارا کردن به صلاح نیست.