شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#برزیل#تیم ملی ایران

عکس | عامل شکست برزیل در آغوش ستاره تیم ملی ایران

وینسنت ابوبکر بازیکن تیم ملی کامرون با حضور در باشگاه پورتو با هم تیمی های سابقش دیدار کرد.

برزیل - کامرون

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات پورتو این روزها و برای شرکت در مسابقات لیگ کاپ، برگزار می شود. مهدی طارمی که چند روزی است به پرتغال بازگشته، از روز گذشته به تمرینات پورتو اضافه شد تا در دسترس سرجیو کونسیسائو قرار داشته باشد.

اما تمرینات آبی و سفیدها امروز در شرایطی برگزار شد که آنها یک مهمان ویژه داشتند. وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون که چند فصلی را برای پورتو بازی کرد، امروز به دیدار هم تیمی های سابقش رفت. او در ۱۲۵ مسابقه برای این تیم به میدان رفت و ۵۸ بار نیز گلزنی کرد و ۱۶ پاس گل داد.

ابوبکر که اکنون برای تیم النصر عربستان بازی می کند، در جام جهانی یکی از ستاره های کامرون بود و تک گل سه امتیازی شیرهای رام نشدنی را برابر برزیل به ثمر رساند و تنها شکست سلسائو در این جام را رقم زد.

ابوبکر در حاشیه حضور در باشگاه پورتو، با مهدی طارمی نیز دیدار کرد و این ۲ بازیکن، همدیگر را در آغوش کشیدند. آنها هرگز در کنار هم بازی نکردند و نکته جالب این است که چند روز پس از پیوستن طارمی به پورتو، ابوبکر نیز از این تیم جدا شد و به بشیکتاش پیوست.

در واقع می توان گفت که مهاجم ایرانی، جانشین بازیکن تیم ملی کامرون در دراگائو بود و تاکنون نیز مهدی طارمی عملکرد بسیار بهتری نسبت به ابوبکر داشته و در ۱۱۵ دیدار، موفق به زدن ۶۲ گل شده و ۴۳ بار نیز پاس گل داده است.