شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نوجوانان

مجید پروین که بود؟/ بیماری مهلکی که آقامعلم عاشق را از پرسپولیس گرفت

خانواده پروین امروز یکی از بهترین‌های خود را از دست داد؛ مجید پروین، مربی باشگاهی که فوتبال را برای آموزش به جوان‌ها دوست داشت.

کمتر خبری از او در مطبوعات به چاپ می‌رسید و او همیشه زیر سایه برادر بزرگتر خود که ستاره بزرگ فوتبال ایران و حتی آسیا بود، به دنبال آموزش به جوانان و نوجوانان بود. 

مجید پروین که بیشتر دوران ورزشی خود را در رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس به تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و امیدها اختصاص داده بود، بالاخره نتوانست در برابر بیماری مهلک سرطان دوام بیاورد و دارفانی را برای همیشه وداع گفت.

به قدری ساکت و آرام بود که هیچ کس از بیماری او خبر نداشت و بیماری‌اش هم رسانه‌ای نشده بود؛ وقتی همشیره خانواده پروین سال قبل دارفانی را وداع گفت اهالی فوتبال با دیدنش متوجه بیماری‌اش شدند؛ بیماری که موفق شد نفس آقامعلم زمین‌های تمرین نوجوانان و جوانان پرسپولیسی را از این تیم بگیرد و قبل ازآن هیچ کس از موضوع خبر نداشت.

او یکی از آدم‌های خوب فوتبالی ایران بود، یکی مثل ایرج قلیچ‌خانی که همیشه دوست داشت داشته‌های خود را بدون هیاهو در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهد و از دور لذت پیشرفت آن‌ها را ببیند و به آن ببالد. از این جور آدم‌ها که برای دیده نشدن در زمین فوتبال عرق می‌ریزند در این فوتبال کم داشته و کم داریم و مجید پروین یکی از آن‌ها بود. روحت شاد مرد دوست داشتنی فوتبال ایران.