مقصد طارمی کجاست؟| اینتر در تابستان به دنبال جذب طارمی

سایت «کالچو مرکاتو وب» ایتالیا خبر داد که باشگاه اینتر در نقل‌وانتقالات تابستانی سال ۲۰۲۳، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را هدف قرار خواهد داد.

این سایت درباره اقدام نراتزوری نوشت: «طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیراهن ایران درخشید و می‌تواند یک هدف برای ماروتا و مدیران باشگاه در نقل وانتقالات باشد. این بازیکن خودش را به عنوان یکی از مهمترین بمب‌افکن‌های بین‌المللی (بازیکنان مورد توجه در نقل‌وانتقالات) مطرح کرده است. طارمی دیگر جوان نیست، اما حدود ۲۵ میلیون یورو ارزش دارد که این رقم ممکن است در تابستان کاهش یابد.

قرارداد طارمی در سال ۲۰۲۴ با پورتو به پایان می‌رسد و تابستان سال آینده، آخرین فرصت برای باشگاه پرتغالی محسوب می‌شود تا از فروش بازیکن متولد سال ۱۹۹۲ بهره ببرد. اینتر می‌تواند قیمت پیشنهادی خود را کمی افزایش بدهد و پورتو از این فروش تقریباً قطعی، سودی اقتصادی به دست می‌آورد. اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو، تیم فعلی طارمی می‌رود.»

اینتر در تابستان به دنبال جذب طارمی

ستاره ایرانی پورتو که با ۳۴ گل در جایگاه دهم برترین گلزنان سال ۲۰۲۲ (تا پایان ماه نوامبر) جای گرفته، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دو بار دروازه انگلیس را گشود و در دیدار با ولز، هشت موقعیت گلزنی برای سایر بازیکنان ایران ایجاد کرد. پیشتر اخباری مبنی بر تمایل باشگاه‌های چلسی، منچستریونایتد، میلان و رُم به طارمی مطرح شده بود.