شهر خبر

وزیر امور خارجه بوسنی در پاسخ به خبرنگار CNN روسری بر سر کرد + عکس

وزیر امور خارجه بوسنی در پاسخ به خبرنگار CNN روسری بر سر کرد + عکس

وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان در واکنش به سوال خبرنگار سی ان ان بوسنی و در حمایت از پاسخ وزیر خارجه ایران در خصوص اغتشاشات ۸ هفته اخیر ایران روسری بر سر کرد و گفت: تصور کنید اگر من امروز از روسری استفاده کنم واکنش شما خبرنگاران چه بود و می گفتید چرا از حجاب دفاع می کنید؟ شما پیش داوری می‌کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به بوسنی و هرزگوین، بیسراتوکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان در واکنش به سوال خبرنگار سی ان ان بوسنی و در حمایت از پاسخ وزیر خارجه ایران در خصوص اغتشاشات  ۸  هفته اخیر ایران روسری بر سر کرد و گفت: تصور کنید اگر من امروز از روسری استفاده کنم واکنش شما خبرنگاران چه بود و می گفتید چرا از حجاب دفاع می کنید؟  شما پیش داوری می‌کنید.

وزیر خارجه بوسنی روسری بر سر کرد

وی افزود: خبرنگاران درباره مسایل با پیشداوری قضاوت نکنید. پیش‌داوری‌ها بر نگاه ما تاثیر دارد. مثلا اگر من اکنون روسری بر سر کنم، شما یک نوع قضاوت خواهید داشت که مبتنی بر پیشداوری است.

وزیر خارجه بوسنی خاطرنشان کرد: من هم از آزادی انتخاب دفاع می کنم. ولی منظورم این است با پیشداوری قضاوت نکنیم. به افغانستان و فلسطین نگاه کنیم به نابرابری‌ها و بی عدالتی ها در کشور خودمان نگاه کنیم.

انتهای پیام