شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#بانک سرمایه

فوری وام بگیرید/ صفر تا 100 دریافت وام از بانک سرمایه

بانک سرمایه از جمله بانک‌های خصوصی است که دو نوع وام فوری در ازای سپرده بلندمدت و نقدی به مشتریان خود می‌پردازد.

فوری وام بگیرید/ صفر تا 100 دریافت وام از بانک سرمایه

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- بانک سرمایه یکی از بانک‌های خصوصی است که از سال 1384 فعالیت خود را با هدف جذب و به‌کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی در چارچوب عملیات بانکی بدون ربا آغاز کرد.

وام با سپرده بلندمدت

افرادی که مقدار قابل توجهی سرمایه دارند که در یک حساب بلندمدت سپرده‌گذاری کرده یا قصد آن را دارند می‌توانند تقاضای وام کنند.

سود سپرده در این نوع تسهیلات 14 درصد است و پس از اخذ وام سود سپرده 20 درصد خواهد شد و سپرده فرد در این وضعیت 36 ماه مسدود خواهد شد.

سقف وام 100 میلیون تومان و با سود 18 درصد است و حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه تعیین شده است.

قسط هر وام سه میلیون و 645 هزار تومان و سودی که دریافت کننده وام در مجموع باید بپردازد 30 میلیون و 148 هزار تومان برآورد شده است.

شرایط دریافت این وام این است که ضامن نمی‌خواهد و در عین حال سود سپرده نیز پرداخت می‌شود. همچنین سود سپرده چهار درصد از سود وامی است که پرداخت می‌شود. همچنین اعتبار شغلی برای دریافت این وام بسیار حائز اهمیت است و وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز نشده داشته باشد و مهمتر اینکه نباید سابقه چک برگشتی در پرونده فرد ثبت شده باشد.

وام نقدی

مشتریان بانک سرمایه در طرح وام نقدی می‌توانند با ارائه ضامن کسر از حقوق، تا سقف 50 میلیون تومان وام فوری دریافت کنند. همچنین برای مشاغل آزاد سقف وام 100 میلیون تومان است.

در این وام ضامن باید رسمی باشد و در وام 20 میلیون تومان یک ضامن کسر از حقوق،‌ تا سقف 50 میلیون تومان، 2 ضامن کسر از حقوق باید به بانک معرفی شود و در وام 100 میلیون تومان هم سه ضامن کسر از حقوق نیاز است و علاوه بر آن باید 150 درصد مبلغ وام چک ارائه شود.

حساب سپرده برای افتتاح نزد بانک قرض الحسنه است و 15 درصد از وام به مدت 36 ماه نزد بانک مسدود خواهد بود.

در وام‌های تا 50 میلیون تومان سقف اقساط یک میلیون و 807 هزار تومان و در وام‌های صدمیلیون تومانی میزان قسط سه میلیون و 615 هزار تومان پیش بینی شده است.

کل سود وام در وام 50 میلیون تومان برابر 15 میلیون تومان و در وام‌ 100 میلیون تومانی 30 میلیون و 148 هزار تومان است.

شرایط دریافت وام این است که وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. افرادی که دارای شغل آزاد نیستند فقظ تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند.

انتهای پیام/