شهرخبر

جام جهانی قطر| وداع زودهنگام قطری‌ها با ورزشگاه ۹۴۷ + فیلم

جام جهانی قطر| وداع زودهنگام قطری‌ها با ورزشگاه 947 + فیلم

جام جهانی قطر - استادیوم ۹۷۴ دوحه قطر تنها پس از برگزاری ۷ دیدار در پایان بازی تیم‌های برزیل - کره‌جنوبی جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه 974 یا راس ابو عبود قطر، شب گذشته (دوشنبه) پس از برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره‌جنوبی که با برتری 4 بر یک سلسائو خاتمه یافت به پایان عمر خود رسید.

ساخت این ورزشگاه خاص 40 هزار نفری در سال 2018 در شهر دوحه و در کنار سواحل با استفاده از 974 کانتینر باری بازیافتی که نشان دهنده کد بین‌المللی کشور قطر است، آغاز و در سال 2021 رسماً افتتاح شد.

ورزشگاهی که در طول برگزاری مسابقات جام جهانی و در مدت 14 روز میزبان 7 دیدار مکزیک -لهستان، پرتغال-غنا، فرانسه - دانمارک، برزیل -سوئیس، لهستان - آرژانتین، صربستان - سوئیس و برزیل - کره‌جنوبی بود، قرار است پس از جمع‌آوری، کانتینرهای استفاده شده در آن به کشورهای دیگر صادر و در این منطقه منازل مسکونی، شرکت‌های تجاری و اداری ساخته شود تا مجدداً توسعه شهری آن ادامه داشته باشد.

فیلم زیر نماهایی زیبا از این ورزشگاه خاطره‌انگیز را نشان می‌دهد.

 

معرفی ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر , تیم ملی فوتبال برزیل , تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی , جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر ,

انتهای پیام/