شهر خبر
کشتن روشنفکران، روحانیون مخالف و نویسندگان در رژیم پهلوی نمونه دیکتاتوری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بندرخمیر:

کشتن روشنفکران، روحانیون مخالف و نویسندگان در رژیم پهلوی نمونه دیکتاتوری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بندرخمیر گفت: حوادث هولناک و شرم‌آوری که مردم آن دوره در رژیم پهلوی همانند کشتن شعرا و روشنفکران، ادیبان، روحانیون مخالف با فعالیت‌های ضد انسانی و بسیاری از نویسندگان توسط رضا شاه پهلوی، به چشم خود دیدند، نمونه‌ای از دیکتاتوری و استبداد حکومت است که باید برای نسل جدید تبیین شود.

اعتمادآنلاین|

شعیب صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بندرخمیر با بیان اینکه ما از اسلام دفاع می‌کنیم، زیرا مزیت بزرگ او جامعیت است، گفت: نگاه عمیق و بلند اسلام به نیاز‌های فردی و اجتماعی افراد به وضوح وجود دارد.

به گزارش وبسایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: مردم مسلمان ایران از آن جهت که آرمان بلندی یعنی زیست بر مدار احکام اسلام را پیش روی خود قرار دادند، در سال ۵٧ مجسمه طاغوت را شکستند و انقلاب اسلامی را شکل دادند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بندرخمیر ادامه داد: جوانان و نوجوانان عزیز برای اینکه دستاورد جمهوری اسلامی را بهتر ببینند، تاریخ ۵٠ ساله منتهی به انقلاب ۵٧ را مطالعه کنند.

صالحی اضافه کرد: حوادث هولناک و شرم‌آوری که مردم آن دوره در رژیم پهلوی همانند کشتن شعرا و روشنفکران، ادیبان، روحانیون مخالف با فعالیت‌های ضد انسانی و بسیاری از نویسندگان توسط رضا شاه پهلوی، به چشم خود دیدند، نمونه‌ای از دیکتاتوری و استبداد حکومت است که باید برای نسل جدید تبیین شود.

او با بیان اینکه دشمن بر روی قشر جوان و نوجوان تمرکز کرده است، تأکید کرد: دشمن برای اثرگذاری در این جبهه برنامه‌ریزی کرده است و برای آینده کشور و انقلاب دندان طمع خود را تیز و با سرمایه‌گذاری سعی در انحراف جامعه و ایجاد چالش برای ایران قوی دارد.