شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسکواش#فیفا#تیم ملی

محمد پولادگر: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش را دوباره برگزار می‌کنیم/ بخش عمده‌ای از پاداش‌های تیم ملی را فیفا پرداخت می‌کند

محمد پولادگر: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش را دوباره برگزار می‌کنیم/ بخش عمده‌ای از پاداش‌های تیم ملی را فیفا پرداخت می‌کند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با یک تنفس 15 روزه دوباره مجمع اسکواش را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدمحمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در واکنش به ترک مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش توسط 21 عضو این مجمع گفت: من که قانونا نمی‌خواهم برخوردی کنم ولی اخلاقا درست نبود. وقتی به یک نفر به‌ عنوان نماینده یک استان اجازه اعلام نظر و رای می‌دهند یعنی یک فرصت به او دادند و این‌که مجمع را ترک می‌کند و هیچ اعلام نظری نمی‌کند درست نیست و دوستانی که مجمع را ترک کردند کار درستی نکردند. بهتر بود می‌نشستند یا رای نمی‌دادند و یا رای سفید می‌دادند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی در خصوص عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها به صورت ناگهانی افزود: مسئولیت تایید صلاحیت‌ها با من نیست و من جوابگو نیستم. بخشی از آن با ما است و تایید صلاحیت مدیریتی انجام شده است. احراز صلاحیت‌ها به عهده ما نیست و نهادها خودشان پاسخ‌گو هستند و امروز هم آمدیم که انتخابات را برگزار کنیم ولی تعدادی از اعضای مجمع، مجمع را ترک کردند و مجمع از اکثریت افتاد و طبق اساسنامه ما با یک تنفس 15 روزه دوباره مجمع را برگزار می‌کنیم.

پولادگر در پاسخ به این‌که آیا پیش از این چنین اتفاقاتی سابقه داشته، عنوان کرد: لابد پاسخ‌گو خواهند بود، شاید موردی پیش آمده که لحظه آخر چنین تصمیمی گرفتند، به من گفتند که پاسخ استعلام 2 نفر نیامده است و امیدواریم تا 15 روز دیگر این مشکل هم برطرف شود. مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان باید اجازه حضور کاندیداها را در مجمع بدهد که البته 2 نفر دیگر از کاندیداها به دلیل عدم تایید صلاحیت به آنها اجازه حضور در انتخابات داده نشد.

پولادگر درباره شرایط سایر فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند از جمله دوچرخه‌سواری که بیش از یک سال است با سرپرست اداره می‌شود و نیز بدمینتون افزود: انشاا... وارد فرآیند برگزاری انتخابات بدمینتون می‌شویم. در دوچرخه‌سواری اما بحث تایید اساسنامه وجود داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی به انتقاد اخیر برخی ورزشکاران درباره پاداش چند هزار دلاری فوتبالیست‌ها بعد از باخت در جام جهانی و مقایسه آن با پاداش‌های به تاخیر افتاده رشته‌های دیگر گفت: بحث فوتبال جداست و بخش عمده‌ای از پاداش‌ها را فیفا پرداخت می‌کند.

پولادگر در پایان درباره بودجه فدراسیون‌ها هم گفت: تاکنون اکثر فدراسیون بالای 65 درصد و بعضی‌تا 75 درصد بودجه خود را دریافت کرده‌اند و این‌ها کمک وزارت ورزش است. امیدوارم تا پایان سال هم بتوانیم 2 مرحله پرداختی دیگر داشته باشیم.

انتهای پیام