شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#کریستیانو رونالدو#یورو#یوونتوس

کریستیانو رونالدو طلبش را می گیرد ؟

مهاجم پیشین یوونتوس به دنبال دریافت طلب خود از این باشگاه ایتالیایی است، طلبی که چیزی در حدود ۲۰ میلیون یورو است.

کریستیانو رونالدو طلبش را می گیرد ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی؛ کریستیانو رونالدو از یوونتوس خواسته تا مبلغ ۱۹.۹ میلیون یورویی را که مخفیانه در مراحل اولیه شیوع همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ در کشور ایتالیا با این باشگاه به توافق رسیده بود، بپردازد.

دادستانی تورین و بازرسان ایتالیایی بر این باور هستند که باشگاه یوونتوس گزارش‌های مالی خود را برای سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جعل کرده است؛ از جمله مخفی کردن پرداختی‌هایش به برخی از بازیکنان. یوونتوس در زمان اوج همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ اعلام کرد که بازیکنانش تا چهار ماه دستمزد خود را خواهند بخشید اما ظاهراً باشگاه حقوق سه ماه آنها را پرداخت و قراردادهای خصوصی در این زمینه با آنها امضا کرد؛ از جمله با کریستیانو رونالدو.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، رونالدو از باشگاه یوونتوس خواسته تا مبلغ ۱۹.۹ میلیون یورویی را که در سال ۲۰۲۰ باشگاه یوونتوس با او توافق کرده بود، پرداخت کند. این فوق‌ستاره پرتغالی که پس از فسخ توافقی قراردادش با باشگاه منچستریونایتد، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود؛ از تیمی از وکلا خواسته تا قبل از ارائه درخواست رسمی‌اش برای گرفتن این رقم، وضعیت باشگاه یوونتوس را بررسی و ترازنامه آنها را مطالعه کنند.

فدریکو کروبینی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس، هنگام صحبت با آندره آ آنیلی رئیس مستعفی باشگاه یوونتوس در اواخر ماه آگوست ۲۰۲۱ درباره بدهی این باشگاه به رونالدو گفته بود: «بدهی باشگاه به رونالدو ۱۹ میلیون یورو از سال قبل و ۹ میلیون یورو از سال قبل از آن است، بنابراین طلب او ۲۸ میلیون یورو پیش از کسر مالیات است».