شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#علیرضا جهانبخش#اروپایی#جام‌جهانی

پیشنهاد اروپایی جدید برای علیرضا جهانبخش

جهانبخش امیدوار بود با درخشش در جام‌جهانی بتواند در باشگاهش هم موقعیت بهتری پیدا کند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

پیشنهاد اروپایی جدید برای علیرضا جهانبخش

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی فاینورد به‌همراه تیم ملی در جام‌جهانی نتوانست چندان مثمرثمر باشد و پس از اینکه برابر انگلیس فقط یک‌نیمه بازی کرد، در دقایق پایانی بازی با ولز هم از سوی کی‌روش راهی میدان شد اما در همین زمان کم دو کارت زرد گرفت تا فرصت حضور در بازی حساس سوم برابر آمریکا را از دست بدهد.

او امیدوار بود با درخشش در جام‌جهانی بتواند در باشگاهش هم موقعیت بهتری پیدا کند اما در عمل این اتفاق رخ نداد تا حالا رسانه‌های هلندی از احتمال حضورش در لیگ یونان خبر بدهند. سایت «۱۹۰۸» هلند در این باره نوشته است: «علیرضا جهانبخش ممکن است طی هفته‌های آینده مذاکراتش را برای حضور در یونان و تیم پاناتینایکوس آغاز کند. اگرچه دو باشگاه هنوز مذاکرات جدی خود را در این خصوص آغاز نکرده‌اند اما ظاهرا پاناتینایکوس به‌صورت جدی به‌دنبال انتقال این بازیکن ملی‌پوش است.

البته هنوز خبری درمورد اینکه این جابه‌جایی قرضی یا قطعی خواهد بود، منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد پس از بازگشت جهانبخش به هلند مذاکرات در این خصوص آغاز خواهد شد تا مشخص شود که او در ژانویه راهی آتن خواهد شد یا همچنان در روتردام به فوتبالش ادامه می‌دهد. این وینگر راست‌پای ایرانی تا سال ۲۰۲۴ با تیمش قرارداد دارد و البته این آپشن در قراردادش گنجانده شده که برای یک‌سال دیگر هم تمدید شود. جهانبخش تاکنون ۵۷ بار برای فاینورد طی دوفصل اخیر به‌میدان رفته که حاصل آن ۱۰ گل و ۷ پاس گل بوده است.»