شهر خبر

جزییات جلسه غیر علنی مجلس و دولت/ موسوی: قانون برنامه ششم تمدید می‌شود

جزییات جلسه غیر علنی مجلس و دولت/ موسوی: قانون برنامه ششم تمدید می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: براساس آنچه که رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک امروز مجلس و دولت بیان کرد، برنامه هفتم توسعه که محصول مشترک این دولت و مجلس خواهد بود بلافاصله پس از ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس، تدوین و به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سید نظام الدین موسوی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست دولت و مجلس که در صبح روز یک شنبه برگزار شد، گفت: امروز در ادامه جلسه مشترک بین مسئولان قوای کشور، در مجلس شورای اسلامی میزبان اعضای هیئت دولت و مسئولان عالی قوه مجریه بودیم. از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم با مسئولان قوه مجریه جلسات متعدد برگزار کردیم، به ویژه در دولت جدید که اهتمام بیشتری برای برگزاری جلسات شکل گرفته است. علاوه بر جلسات متعدد مشترک میان روسای قوا، جلساتی در کمیسیون های مجلس تشکیل می‌شود، در همین راستا امروز میزبان رئیس جمهور و اعضای کابینه بودیم.

وی در ادامه گفت: در این جلسه مباحث مختلفی پیرامون مباحث مهم کشور به ویژه مسائل اقتصادی فرهنگی و اجتماعی به بحث و بررسی گذاشته شد  علاوه بر روسای قوای مجریه و مقننه که مباحث مبسوطی را مطرح کردند وزرای اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطالبی را مطرح و گزارش‌هایی را پیرامون حوزه‌های تخصصی خود به ویژه در حوزه اقتصاد و کمبودهایی که در حوزه دارو وجود داشت ارائه کردند.

موسوی تصریح کرد: براساس آنچه که رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک امروز مجلس و دولت بیان کرد، برنامه هفتم توسعه که محصول مشترک این دولت و مجلس خواهد بود بلافاصله پس از ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس، تدوین و به مجلس ارائه می‌گردد.

در حال تکمیل