شهر خبر

رهبر برجسته بحرینی در گفتگوی تصویری با مهر:

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین، اعلام جنگ علیه دین اسلام است

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین، اعلام جنگ علیه دین اسلام است

عبدالله صالح با اشاره به سفر هرتزوگ به بحرین، تاکید کرد: این مساله واقعیت ندارد که این گونه سفرها تنها در راستای تقویت روابط دوجانبه انجام می شود، زیرا اهداف بزرگتری پشت پرده آن قرار دارد.

خبرگزاری مهرگروه بین الملل: اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه (چهارم دسامبر ۲۰۲۲) در سفری رسمی به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به منامه سفر می‌کند. این سفر دو سال پس از امضای توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و منامه انجام می‌شود که رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده اند در راستای تقویت روابط دو جانبه انجام می‌شود. مردم بحرین در روزهای اخیر در مخالفت با این سفر اعتراضات متعددی انجام داده و ضمن برافراشتن پرچم فلسطین مخالفت قاطع خود را با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشته اند.

در همین رابطه، شیخ عبدالله صالح از رهبران جریان عمل اسلامی در بحرین در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین اعلام جنگ علیه دین اسلام و محور مقاومت است.

صالح در این باره تاکید کرد: مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر سفرهایی متوالی به بحرین و امارات متحده عربی داشته اند، همچنین سران صهیونیست سفرهایی به دیگر کشورهای منطقه خلیج فارس داشته اند که علنی نمی‌شوند. من معتقدم پشت پرده این سفرها متوالی و اقدامات موازی رخدادی بزرگ هم تراز با جنگ جهانی علیه دین اسلام دنبال می‌شود و این واقعیت ندارد که این سفرها تنها در راستای تقویت روابط دوجانبه است.

وی افزود: البته این مساله صحیح است که صهیونیست‌ها از باقی ماندن در فلسطین و استمرار موجودیت جعلی خودشان به شدت دچار هراس هستند، اما مساله اصلی بزرگ‌تر از این است، آنها با این سفرها در تلاش برای تغییر شرایط منطقه در راستای آغاز جنگ جهانی علیه دین اسلام هستند. در این راستا اقدام به توطئه‌های فراوانی کرده اند از جمله اینکه توافقات آبراهام را امضا رسانده اند، همجنس گرایی را ترویج نموده اند، فساد را در جوامع گسترش داده و دوره‌های هدفمند آموزشی برای جوانان در برخی سفارت‌خانه های آمریکا در منطقه برگزار می‌کنند.

این رهبر جریان عمل اسلامی تاکید کرد: جنگ جهانیِ امروز، با جنگ‌های گذشته متفاوت است. در این جنگ‌ها درگیری نظامی میان ارتش‌های کلاسیک اهمیتی ندارد اما در مقابل هدف اصلی، ویرانی کشورهای منطقه و حذف شخصیت‌ها و نخبگانِ هوشیار و آگاه از جمله قهرمانان بیداری اسلامی، با هدف سیطره بر این کشورها است.

وی تصریح کرد: من معتقدم سفرهای سران صهیونیست به بحرین در راستای از بین بردن دین اسلام در بحرین و همچنین ریشه کنی شیعیان در این کشور است تا در نهایت بتوانند روحیه مقاومت، استقلال و آزادی در بحرین را بخشکانند. ما شاهد آن هستیم که زمین‌هایی را خریداری می‌کنند و در منطقه‌ای از منامه، «محله یهودیان» را ایجاد کرده اند، آنها همچنین در تلاش برای خریداری زمین در مناطقی نظیر شبه جزیره تاروت در راستای اهداف صهیونیست‌ها هستند. در واقع آنها جنگی واقعی را در میدان آغاز کرده اند، بر همین مبنا ما سفرهای سران صهیونیست را اعلام جنگ علیه دین اسلام و محور مقاومت و همه شرافتمندان و آزادگان می‌دانیم که در راستای استقلال کشور خود تلاش و مبارزه می‌کنند.