شهرخبر
وبلاگ‌نویس معروف انقلابی: جای هاشمی خالی است/ هاشمی نقطه قوت نظام بود

وبلاگ‌نویس معروف انقلابی: جای هاشمی خالی است/ هاشمی نقطه قوت نظام بود

حسین قدیانی نوشت: اقلا مسئولان لشکری خوب می‌دانند که هاشمی چه نقش پررنگی در پیشرفت‌های موشکی ایران داشت. هاشمی نقطه‌ضعف جمهوری اسلامی نبود؛ نقطه‌قوتش بود. نقطه‌ضعف نظام این است که همه‌ی حضرات عین هم حرف بزنند.

اعتمادآنلاین|

حسین قدیانی، وبلاگ‌نویس معروف انقلابی و حزب‌اللهی نوشت:

این روزها جای خالی دو کرمانی بیش از پیش احساس می‌شود؛ یکی سردار مقاومت، دیگری سردار سازندگی. 

فراموش نکنیم که قاسم برخلاف شماری از هم‌لباس‌هایش نه فقط دوقطبی هاشمی و خامنه‌ای را قبول نداشت بل‌که حتی پای پیکر اکبر هم چیزی جز مدح مرحوم نگفت. کم نیستند حزب‌اللهی‌هایی که هنوز هم هاشمی را دزد و اشرافی و مخالف مقاومت و دشمن موشک و عامل جام زهر می‌خوانند و با وجود ادعای ولایت‌مداری نادیده می‌گیرند این سخنان خامنه‌ای را که هاشمی هیچ چیز از انقلاب برای خود نیندوخت، بارها تا پای شهادت رفت، در جنگ با حکم امام فرمانده بود و بعد از امام هم با وجود همه‌ی اختلاف‌نظرها در کنار رهبر باقی ماند. 

حتی روایت حضرت آقا از مقطع پایان جنگ با ذهنیت بعضی از جوانان انقلابی متفاوت است. جام زهر گله‌ی خمینی از دست روزگار بود و الا کیست که نداند کشور دیگر کشش ادامه‌ی جنگ را نداشت؟ مع‌الاسف نگاه صفر و صدی باعث شده که حتی خدمت هاشمی را هم خیانت بنامیم. 

چه خدمتی از این بالاتر که ضمن قبول قطع‌نامه، کلید آبادانی را به دست همان جوان‌هایی زدیم که تا دیروز در جبهه داشتند پرپر می‌شدند؟ با این همه هاشمی مشکلی با مقاومتی که پیوست عقلانی داشته باشد نداشت.

اقلا مسئولان لشکری خوب می‌دانند که هاشمی چه نقش پررنگی در پیشرفت‌های موشکی ایران داشت. 

اشکال کار برخی رفقا این است که سرشان را از کانال‌های جماعت سوپرانقلابی بیرون نمی‌آورند تا احیانا این جمله‌ی قاسم را هم بشوند که هاشمی چه اثر مثبتی داشت روی جنبش‌های مقاومت. 

تأکید هاشمی بر این‌که دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک، تخفیف صنایع موشکی نبود. کل دنیا را هم که با موشک فتح کنیم، اگر گفتمان نداشته باشیم، لاجرم همه‌ی فتوحات‌مان را واگذار خواهیم کرد. 

حرف حساب هاشمی همان بود که این روزها با عنوان جنگ روایت‌ها شناخته می‌شود. 

اگر زبان دهه‌هشتادی‌ها را نمی‌فهمیم؛ این یعنی ضعف ما در گفتمان. آری! کاش قاسم بود و باز هم دل به دل جوانان با ظاهر متفاوت از دوستان انقلابی می‌داد. باری یکی از این جوان‌ها به خود من گفته بود که تا سردار بود، ما حتم داشتیم حتی در میان نظامی‌ها هم یک نماینده داریم. هشتاد و هشت شعار توپ، تانک، فشفشه نشنیدیم، چون معترض‌ها می‌دیدند یک آخوند آن‌هم در قامت استوانه‌ی نظام هوادارشان است.

هاشمی نقطه‌ضعف جمهوری اسلامی نبود؛ نقطه‌قوتش بود. نقطه‌ضعف نظام این است که همه‌ی حضرات عین هم حرف بزنند. هشتاد و هشت کم‌تر شعار مرگ می‌شنیدیم، چون کنار خامنه‌ای، هاشمی بود و کناردست جمهوری اسلامی، نماینده‌ی معترض‌ترین اهالی جمهور...