شهرخبر

جام جهانی قطر| اسکالونی: بازیکنان آرژانتین برای رقابت در بالاترین سطح به دنیا آمده‌اند

جام جهانی قطر| اسکالونی: بازیکنان آرژانتین برای رقابت در بالاترین سطح به دنیا آمده‌اند

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است شاگردانش آمادگی لازم برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال جهان را دارند.

جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا که به پیروزی 2 بر یک آرژانتین و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 منجر شد، اظهار داشت: در نیمه اول کار بسیار دشواری داشتیم و بازیکنان حریف به‌صورت همه‌جانبه پرس می‌کردند. در ادامه مسی گل زد و ما بهتر شدیم. بین دو نیمه تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و باید اختلاف را بیشتر می‌کردیم.

وی به کار دشوار آرژانتین در این مسابقه اشاره کرد و گفت: با تیم سرسختی روبه‌رو شدیم، اما شایسته نبودیم که در دقایق پایانی اینقدر سختی بکشیم. بازیکنان استرالیا از لحاظ فیزیکی برتر از ما بودند و این یک بازی معمول جام جهانی بود. شرایطی داشتیم که بازی را به این شکل به پایان نرسانیم. فوتبال چنین لحظاتی دارد که باید تا آخرین قطره عرق بجنگید.

سرمربی آرژانتین در ادامه عنوان کرد: پاپو گومز به دلیل مصدومیت تعویض شد و احساس کردم که تیم به چیز دیگری نیاز دارد. در نیمه دوم فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم و از عملکرد تیم راضی هستم. این بازیکنان برای رقابت در بالاترین سطح و بازی در چنین مسابقاتی به دنیا آمده‌اند. همچنین برای مردمی که در ورزشگاه حضور داشتند، شبی به‌یادماندنی رقم خورد.

اسکالونی درباره عدم استفاده از آنخل دی‌ماریا مقابل استرالیا خاطرنشان کرد: داشتن دی‌ماریا روی نیمکت همیشه یک وسوسه است، اما بازی دادن به او در این مسابقه ضرورت نداشت. امیدوارم که آنخل با گذشت زمان، شرایط بهتری پیدا کند و به دیدارهای بعدی برسد.

وی در مورد انتقادات نسبت به نمایش لائوتارو مارتینس تصریح کرد: مارتینس بارها ما را نجات داده است و همیشه شادی زیادی به ما می‌بخشد. گلزنی آلوارز اتفاقی عالی بود و لائوتارو نیز برای ما گلزنی خواهد کرد.

انتهای پیام/