شهرخبر
جمهوری اسلامی مدارا کرد و سلاح گرم به کار نبرد چون با مسلوب الاراده‌ها مواجه بودیم

روزنامه همشهری:

جمهوری اسلامی مدارا کرد و سلاح گرم به کار نبرد چون با مسلوب الاراده‌ها مواجه بودیم

روزنامه همشهری نوشت: این‌بار با جریانی مواجه بودیم که در محاصره رسانه‌ای شبکه‌ها، دچار دگرگونی هویتی شده بودند. مسلوب الاراده‌هایی که عصر شبکه آنها را تسخیر کرده و در یک خلسه رسانه‌ای گرفتار القاهای اغواگرایانه دشمن شده بودند.

اعتمادآنلاین|

روزنامه همشهری مدعی شد نیروهای نظامی و امنیتی در برخورد با معترضان مدارا کرده و از اسلحه گرم استفاده نکرده‌اند و در ادامه به این سوال پاسخ داد که «چرا جمهوری اسلامی مدارا کرد».

همشهری نوشته: جنس اغتشاش این دوماه با همه موارد مشابه از 78 تا 88 و تا 98 متفاوت است. این‌بار با جریانی مواجه بودیم که در محاصره رسانه‌ای شبکه‌ها، دچار دگرگونی هویتی شده بودند. یک مسخ‌شدگی کامل که اساسا نه صدای حقیقت به گوش آنها می‌رسید و نه توان و اراده جدا شدن از گرداب شبکه‌ای دروغ را داشتند. مسلوب الاراده‌هایی که عصر شبکه آنها را تسخیر کرده و در یک خلسه رسانه‌ای گرفتار القاهای اغواگرایانه دشمن شده بودند. هوشیاری این جریان در نهایت در مواجهه با واقعیت حاصل می‌شود. باید تلاش کرد بیدار شود. او نیت نکرده است آدم بکشد. چه‌بسا تصمیم آگاهانه‌ای نیز برای مبارزه ندارد. او گرفتار هیجان‌های کاذب رسانه‌ای شده است. جهت اطلاع رجوع کنید به اعترافات منتشر شده دستگیر شده‌های اخیر.