شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##رشیدی:#اشتباهات#دور#رفت#تکرار#نمی‌کنیم

رشیدی: اشتباهات دور رفت را تکرار نمی‌کنیم

رشیدی: اشتباهات دور رفت را تکرار نمی‌کنیم

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران با بیان این‌که از عملکرد بازیکنانش در دور رفت تا حدودی راضی است، گفت: در دور برگشت اشتباهات دور رفت را تکرار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 4 آذرماه برگزار شد و براساس آخرین رده‌بندی تیم‌ها، سریک گنبد قهرمان نیم فصل شد و پیکان در جایگاه دوم و سایپا در رده سوم جای گرفتند.

فاطمه رشیدی در خصوص عملکرد تیم پیکان در دور رفت لیگ برتر زنان اظهار کرد: دور رفت مسابقات برای تیم پیکان کمی فشرده بود و دو مسابقه مهمی که داشتیم با وقفه کم برگزار شد. در ابتدای فصل به گنبد سفر کردیم و با وجود شرایط و هوای نامساعد چندان موفق نبودیم و تنها باختمان هم در همین دیدار برابر تیم سریک بود.

وی تاکید کرد: نمی توان گفت از عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم اما در دور برگشت اشتباهات دور رفت را تکرار نخواهیم کرد چرا که در حال کار روی اشتباهاتمان هستیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

این سرمربی در خصوص تغییرات نیم فصل پیکان توضیح داد: در حوزه والیبال بانوان خیلی باب نیست که بازیکنی در نیم فصل جا به جا شود. با چند بازیکن جوان صحبت‌هایی داشتیم و به دنبال یارگیری در نیم فصل هستیم تا نیازهای تیم را با بازیکنان کمکی پر کنیم. تیم خوبی داریم و مهره‌های خوبی در تیم حضور دارند و با همین ترکیب هم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد هدف تیم پیکان عنوان کرد: مسابقات پلی آف اهمیت بسیاری دارد و تیم‌هایی در یک سطح به این مرحله می‌رسند و مهم ترین مسئله این است که بتوانیم در پلی‌آف نتیجه خوبی بگیریم.

رشیدی با اشاره به این‌که سازمان لیگ از باشگاه‌ها و مربیان درخواست کرده که اگر پیشنهاد یا نظری در خصوص دور رفت دارند، مطرح کنند، گفت: پیکانی‌ها تنها پیشنهاد تغییر ساعت بازی را دارند و به نظرم ساعت یک مناسب برگزاری مسابقه نیست اما موافقت نشد و مسابقات در همان ساعت ادامه می‌یابد.

گفتنی است ساعت برگزاری مسابقات لیگ برتر زنان بر اساس نظرسنجی سازمان لیگ از باشگاه‌های شرکت کننده تعیین شده است.

سرمربی تیم زنان پیکان ادامه داد: کیفیت برگزاری دور رفت خوب بود تنها درباره برخی شهرهای میزبان نکاتی وجود دارد. ما اعتراض زیادی به سالن گنبد داشتیم و آبان ماه هوای آن‌جا خیلی شرجی بود سالن تهویه مناسب و کفپوش استاندارد نداشت. بازیکنان سریک از اعضای تیم ملی هستند و سرمایه های کشور محسوب می‌شوند تمرین در آن سالن به این بازیکنان آسیب می‌رساند و فدراسیون والیبال باید همانند بخش مردان، پیگیری‌های بیشتری در این زمینه داشته باشد تا شرایط این سالن بهبود یابد. اگر فرجه‌ای که به باشگاه‌های لیگ برتر مردان برای ارتقای کف‌پوش سالن‌ها داده شده به زنان هم داده شود، بازیکنان دچار مشکل نمی‌شوند.

وی با یادآوری این موضوع که بازیکنان علاقمند به همکاری با باشگاه‌های با قدمت هستند، گفت: باشگاه‌هایی که یک سال تیم‌داری کرده و سال بعد بدون پرداخت دستمزد بازیکنان از تیم‌داری انصراف می‌دهند، باعث جذب بازیکنان به باشگاه‌های قدیمی‌تر و مطمئن‌تر می‌شوند و اگر فدراسیون در این زمینه پیگیری‌های جدی‌تری داشته باشد بازیکنان ناخودآگاه به سمت باشگاه‌های باقدمت‌تر جذب نخواهند شد.

انتهای پیام