کشف سلاح و مهمات جنگی در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری بیان کرد:در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد و پایش اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات پیچیده پلیسی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان هفت قبضه سلاح جنگی کلانشینکف، ۲ قبضه شکاری ۲ لول و یک قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سوداگر مرگ با کشف ۱۵ کیلومواد مخدر در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و یک قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی مواد در این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری۱۳قدس قرار گرفت.

وی افزود: با دستگیری سوداگر مرگ، در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز همراه با فشنگ مربوطه و وجوه حاصل از فروش مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهم به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.