شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی#آتش

تهدید به قتل یک بازاری کُرد به جرم استقبال از رئیسی

تهدید به قتل یک بازاری کُرد به جرم استقبال از رئیسی

کانال‌های ضدانقلاب در یکی دو روز گذشته آن بازاری کُرد را که در سنندج به استقبال رئیسی رفته بود، تهدید به قتل خودش و خانواده‌اش و آتش زدن مغازه‌اش کردند؛ این تهدیدها به حدی بود که آن فرد مجبور به تهیه ویدیویی شد تا دست از سرش بردارند.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم - از دو روز گذشته که فیلم‌ها و تصاویر حضور سرزده رئیس‌جمهور در بازار شهر سنندج و گپ و گفت با برخی کسبه این بازار منتشر شد، کانال‌های ضدانقلاب که فراخوان‌های برگزاری تجمعات منتشر می‌کنند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی یکی از بازاریان سنندجی و خانواده‌اش کردند.

آن‌ها، او و خانواده‌اش را تهدید کردند که به قتل می‌رسانند و مغازه‌اش را به آتش می‌کشند. شدت هجمه‌ها به حدی بود که این مغازه‌دار و بازاری کُرد را مجبور کردند تا ویدیویی ضبط و منتشر کند تا دست از سرش بردارند.

اما اکانت‌های برانداز و رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار این ویدیو در فضای مجازی بدون اشاره به تهدیدها و هجمه‌هایی که به وی کردند، او را پشیمان معرفی کردند.

 

این فرد در روز پنج‌شنبه که رئیس‌جمهور به بازار سنندج رفته بود، با آیت‌الله رئیسی گفتگو کرد و به او شکلاتی هدیه داد. حضور رئیس‌جمهور در بازار سنندج در حالی صورت گرفت که رسانه‌‌های ضدانقلاب در روزهای گذشته مدعی تحصن بازاری‌ها و تعطیلی مغازه‌ها در کردستان بودند.

همچنین کانال‌های ضدانقلاب که با عنوان‌های مختلف از جمله جوانان محلات و شهرها شناخته می‌شوند و شبکه سعودی اینترنشنال به طور مداوم فراخوان‌های آن‌ها را بازنشر می‌دهد، در روزهای گذشته تصاویر و اطلاعات شخصی افراد بسیاری را منتشر و به بهانه‌های مختلفی تهدید به قتل و اذیت و آزار خود و خانواده‌هایشان کرده است. آن‌ها حتی تصاویر خانم‌هایی هم منتشر و تهدید به قتل و آزار و اذیت کردند.

اقدامات این کانال‌ها یادآور اقدامات تروریستی اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در دهه 60 است که به افراد و بازاری‌هایی که ظاهر مذهبی داشتند حمله می‌کردند. آن‌ها حتی در تهران یک سیک هندی را به دلیل شباهت چهره‌ای که با روحانیون داشت به قتل رساندند. همچنین برخی‌ معتقدند که این کانال‌ها از سوی منافقین اداره می‌شود و این بار خشونت دهه 60 را از طریق فضای مجازی بازتولید می‌کنند.

انتهای پیام/