شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#مخالفت#منابع

دستور ویژه مقتدی صدر درباره هم‌جنس‌گرایی

دستور ویژه مقتدی صدر درباره هم‌جنس‌گرایی

ایسنا: به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع عراقی اعلام کردند: عراقی‌ها در مسجد کوفه بعد از نماز جمعه فرمی را درباره مخالفت با همجنس‌گرایی پر کردند. پیش از این مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق دستور آغاز کمپینی برای جمع آوری امضاهای میلیونی به صورت مسالمت آمیز و بدون خشونت جهت مخالفت با همجنس‌گرایی را داده بود.

مقتدی صدر دستور هماهنگی کامل با دفترش برای جمع آوری امضا در شهر کوفه به عنوان مرحله اول برای مخالفت با همجنس‌گرایی و انحراف جنسی را داده بود.

صدر در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده بود: انگیزه دینی و عقیدتی تنها دلیل مخالفت ما نیست، بلکه انگیزه انسانی، اخلاقی و حفظ نسل بشریت از دیگر دلایل مخالفت ما با همجنسگرایی است.

در برگه جمع‌آوری امضا برای مقابله با جامعه همجنسگرا آمده است: "من خود را وقف مبارزه با انحرافات جنسی یا جامعه همجنسگرایی به شیوه‌های اخلاقی، مسالمت‌آمیز و دینی می‌کنم؛ انحرافاتی که در تضاد با فطرت و سرشت انسانی است. من متعهد می‌شوم با هدف آگاهی‌بخشی و هدایت آنها و عدم کشیده شدنشان به شهوات حرام و آزادی شهوانی، از انواع مختلف خشونت پرهیز کنم. من خواهان ابطال همجنسگرایی هستم تا مقدمه‌ای برای گسترش و تعمیم بلا و مصیبت الهی نباشد."