شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خیابانی#منابع

آخرین تحولات فلسطین؛

تشدید درگیری‌ها در کرانه‌باختری/ لحظه اعدام خیابانی جوان فلسطینی

تشدید درگیری‌ها در کرانه‌باختری/ لحظه اعدام خیابانی جوان فلسطینی

منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گروه‌های مقاومتی از بامداد امروز در پی بیانیه عرین الاسود (بیشه شیرها) عملیات تیراندازی متعددی را علیه نظامیان صهیونیست در نابلس و جنین انجام دادند.

گروه مقاومتی عرین الاسود شامگاه گذشته در پی اعدام خیابانی شهید «عمار مفلح» جوان فلسطین در نابلس، در بیانیه ای خواستار تشدید درگیری‌ها با نظامیان صهیونیست با همه ابزارهای در دسترس فلسطینی‌ها شده بود. این گروه مقاومتی تاکید کرده بود که روزهای آینده، سخت و دشوار است اما بشارت‌هایی نیز در پی دارد.

در پی صدور این بیانیه، بامداد امروز مبارزان مقاومت از هدف قرار دادن یک مرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کوهستانی جرزیم در جنوب نابلس خبر دادند.

صبح امروز نیز گردان‌های قدس از عملیات تیراندازی شدید مبارزان مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در منطقه جبع و عجه از شهرک‌های جنین (شمال کرانه باختری) خبر داد.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی لحظه اعدام میدانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس توسط نظامی صهیونیست را منتشر کردند، در این تصاویر دیده می‌شود در شرایطی که جوان فلسطینی در حال دفاع از خود با دستان خالی است از سوی نظامی صهیونیست هدف تیراندازی از مسافت صفر قرار گرفته و به شهادت می‌رسد:

در همین حال منابع فلسطینی از اعتصاب سراسری در نابلس در پی اعدام خیابانی این جوان فلسطینی در منطقه حواره (جنوب نابلس) خبر دادند.