شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مخالفت#دلار

جدایی زودهنگام ستاره آبی ها | مخالفت با تمام پیشنهادهای باشگاه استقلال

جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

بعد از آمدن فتح الله زاده پول قسط دوم رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا که ۲۳۰ هزار دلار بود، به حساب این باشگاه واریز شد ولی فقط ۹۰ هزار دلار از این پول به حساب باشگاه پرتغالی نشست.

محمد محبی

بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست به موقع پول رضایتنامه محمد محبی را به باشگاه سانتاکلارا بدهد، این باشگاه پرتغالی خواهان بازگرداندن محبی شد و حتی قصد دارد از باشگاه استقلال غرامت هم بگیرد.

بعد از آمدن فتح الله زاده پول قسط دوم رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا که ۲۳۰ هزار دلار بود، به حساب این باشگاه واریز شد ولی فقط ۹۰ هزار دلار از این پول به حساب باشگاه پرتغالی نشست و به گفته مدیرعامل استقلالی ها تکلیف ۱۴۰ هزار دلار باقی مانده مشخص نیست.

همچنین طبق ادعای فتح الله زاده ، باشگاه پرتغالی با همه درخواست ها و پیشنهادات باشگاه استقلال مخالفت کرده و تحت هر شرایطی می خواهد محبی را به پرتغال بازگرداند. محبی ستاره این فصل استقلال بوده و بهترین گلزن این تیم هم محسوب می شود.

به طور حتم جدایی این ستاره بدترین خبر برای ساپینتو و هواداران استقلال خواهد بود ، چرا که یکی از بهترین های این فصل تیمشان در آستانه جدایی قرار دارد. محبی در واقع طبق قرارداد فقط ۴ بازی دیگر میهمان آبی ها خواهد بود و بعد از انجام بازی های هفته پانزدهم باید به پرتغال برگردد.