شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس یازدهم

شهبازی: مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اقدامات خوبی انجام داده است

شهبازی: مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اقدامات خوبی انجام داده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس یازدهم در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم اقدامات اساسی را انجام داده است، به خصوص در تامین نیازهای اساسی مردم و بهبود وضعیت اقتصادی مردم تحولآتی را صورت داده است.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص روز مجلس گفت: نمایندگان مجلس یازدهم، باید شیوه آیت الله مدرس را به عنوان یک نماینده موفق، در راستای کار خود قرار دهند و در این جهت گام بردارند.

وی بیان کرد: درحال حاضر، بیشترین مسئله ای که مجلس باید روی آن تمرکز داشته باشد، مسئله اقتصاد و معیشت مردم است که در این باره، باید فشاری که بر قشر کم درآمد و ضعیف جامعه وارد میشود را به حداقل ممکن رساند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: باید قوانینی را تصویب کرد که در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بتواند موثرواقع شده و به بهبود وضعیت معیشت مردم کمک کند.

شهبازی در ادامه بیان کرد: قانون مالیات بر خانه های خالی، بهبود صدور مجوز لازم برای برخی کسب و کارها، جهش تولید دانش بنیان و قانون جهش تولید مسکن از جمله اقداماتی هستند که باید مجلس در این راستا حمایت های لازم را انجام دهد.

وی افزود: در این راستا مجلس یازدهم قوانینی را نیز اصلاح کرده است و در جهت بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، اقدامات خوبی را انجام داده است که البته امیدواریم مجلس، با کمک دولت بتواند در خدمت مردم باشد و آن انتظاراتی را که مردم از مجلس دارند را برآورده کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: مجلس یازدهم در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم اقدامات اساسی را انجام داده است، به خصوص در تامین نیازهای اساسی مردم و بهبود وضعیت اقتصادی مردم تحولآتی را صورت داده است.

انتهای پیام