شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سازمان لیگ#والیبال#لیگ برتر#تعطیل

آرمات: نظرخواهی بعد از تعطیلی لیگ به درد نمی‌خورد/ سازمان لیگ روی حرف خود بایستد

آرمات: نظرخواهی بعد از تعطیلی لیگ به درد نمی‌خورد/ سازمان لیگ روی حرف خود بایستد

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام گفت: اینکه اول لیگ برتر را تعطیل کنند و بعد به سراغ نظرخواهی بروند به درد کسی نمی‌خورد.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مخالفت خود با تعطیلی یک ماهه لیگ برتر والیبال با رأی اکثریت تیم‌ها اظهار داشت: در ابتدای فصل به خاطر مصدومانی که داشتیم، درگیر یک بحران جدی بودیم، ولی وقتی بازیکنان مصدوم ما، شرایط بازی پیدا کردند از بحران خارج شدیم و سه پیروزی متوالی کسب کردیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان ادامه داد: پس از سه برد متوالی، روند رو به رشد و پیشرفت تیم آغاز شد و روی دور پیروزی بودیم که لیگ تعطیل شد. یک ماه تمرین و دوری از مسابقه ممکن است بازیکنان را از شرایط آرمانی دور و تیم را مجدداً وارد بحران کند.

آرمات همچنین خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون، پیش از تعطیلی لیگ از تیم‌ها نظرخواهی می‌کرد، خیلی بهتر بود. اینکه اول لیگ را تعطیل کنند و بعد به سراغ نظرخواهی بروند به درد کسی نمی‌خورد. در این فاصله برنامه تیم‌ها برای تمرین و جذب بازیکن کاملاً به‌هم می‌خورد.

وی تصریح کرد:‌ از سازمان لیگ می‌خواهم روی حرف خود بایستد و قانونی را که تصویب شده است، اجرا کند. سازمان لیگ به تیم‌ها دستور داد که کفپوش استاندارد تهیه کنند، وگرنه از امتیاز میزبانی محروم می‌شوند، ولی مشاهده می‌کنیم که فدراسیون با تیم‌ها در این مورد مماشات می‌کند که این درست نیست. مسئولان نباید تغییر موضع بدهند، چون این مسئله، تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند و آزاردهنده است.

سرمربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران همچنین تأکید کرد:‌ با وجود تمام مواردی که بیان کردم اعتراضی نداریم و در تعطیلی یک ماهه لیگ به تمرین ادامه می‌دهیم. در صورت امکان، اردویی چند روزه را در یکی از شهرهای اطراف برگزار خواهیم کرد و چند دیدار دوستانه نیز در برنامه‌مان خواهیم گنجاند.

مسعود آرمات درباره شرایط نه چندان خوب تیمش در ابتدای فصل نیز یادآور شد: بازیکنان اسم و رسم‌دار خوبی را جذب کردیم، ولی در دقیقه نود. بدشانسی ما این بود که شش بازیکن اصلی ما درگیر مصدومیت بودند. با این حال فشاری از سوی مدیران باشگاه روی من نبود. جایگاهی که تیم ایفا سرام در حال حاضر در جدول دارد، جایگاه اصلی این تیم نیست و ما این موضوع را در بازی‌های اخیر نشان دادیم. من معتقدم عیار واقعی تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد و کسب نتیجه در آن مرحله، اهمیت دارد.

انتهای پیام/