شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایالات متحده#رئیس جمهور

دِنیرو در "روز صفر" رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا می‌شود

دِنیرو در "روز صفر" رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا می‌شود

براساس اخبار غیر رسمی "رابرت دنیرو" با امضاء قرارداد همکاری جدیدترین پروژه سریالی نتفلیکس قرار است نقش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را بازی کند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکرین؛ با توجه به انتشار خبر تایید نشده امضاء قرارداد همکاری رابرت دنیرو یکی از هنرپیشه‌های معروف هالیوود با شرکت نتفلیکس مراحل ساخت پروژه "روز صفر" رسما قطعی شد.

در گزارش اسکرین اگرچه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از موضوع سریال روز صفر منتشر نشده است؛ اما شنیده‌ها از سایر رسانه‌های مرتبط با هنر هفتم بیانگر این نکته است که  سوژه مینی سریال "روز صفر" سیاسی است و رابرت دنیرو قرار است نقش یکی از روسای جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا را در این سریال ایفا کند.

این درحالی است که ظاهرا این تنها مسئولیت دنیرو در روز صفر نیست و  نام این هنرپیشه معروف هالیوودی و برنده 2 جایزه اسکار همراه با جاناتان گلیکمن از کمپانی پانورامیک مدیا در فهرست مدیران تولید این پروژه دیده می‌شود. از سوی دیگر اریک نیومن و نوآ اوپنهایم نویسندگان و مدیران تولید این سریال معرفی شده‌اند و نیومن، اوپنهایم و مایکل اشمیت داستان نویسی مینی سریال روز سفر را برعهده داشتند.

برخی منتقدان سینما درباره شرکت دنیرو در این پروژه می‌گویند: آنطور که اخبار بسیار ناچیز موضوع سریال و برآوردها نشان می‌دهند احتمالا روز صفر یکی از مهمترین کارهای زندگی حرفه‌ای رابرت دنیرو خواهد بود هرچند تجربه حضور وی در پروژه‌های تلویزیونی مربوط به تله فیلم "جادوگر دروغ‌ها" بوده است.

انتهای پیام/