شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مشهد#دولت سیزدهم

استاندار خراسان رضوی:

پیگیری و حل مشکلات کادر درمان بویژه پرستاران در اولویت است

پیگیری و حل مشکلات کادر درمان بویژه پرستاران در اولویت است

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: پیگیری و حل مشکلات کادر درمان بویژه پرستاران در اولویت است، چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس دولت سیزدهم تاکید ویژه ای در این زمینه دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر چهارشنبه با حضور در بیمارستان تخصصی اکبر مشهد به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: پیگیری و حل مشکلات کادر درمان بویژه پرستاران در اولویت است، چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس دولت سیزدهم تاکید ویژه ای در این زمینه دارند.

استاندار خراسان رضوی افزود: امیدوار هستیم اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری موجب کاهش مشکلات این قشر زحمت کش شود.

اجرای تعرفه پرستاری ماحصل زحمات دولت سیزدهم است

محمد علی کیانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار کرد: پیگیری اجرای تعرفه پرستاری که اکنون اجرا شده است، ما حصل زحمات دولت سیزدهم است تا قدری از مسائل و مشکلات پرستاران رفع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: آخرین دستورالعمل پرداخت کارانه تعرفه خدمات پرستاری از طرف وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مکلف شده‌اند که بر حسب اعتباری که به این دانشگاه‌ها اختصاص یافته است، بر اساس یک فرمول معین، علی الحساب مبلغی را به عنوان کارانه مربوط به تعرفه خدمات پرستاری به پرستاران پرداخت کنند.

وی ادامه داد: میزان کارانه تعرفه گذاری خدمات پرستاری که به صورت علی الحساب به کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت شده است، حداقل ۲ میلیون تومان و حداکثر ۱۶ میلیون تومان و به طور میانگین حدود هفت میلیون تومان خواهد بود.