شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#الجزایر#رئیس جمهور

رئیس جمهور الجزایر:

باید از طریق راهکارهای عملیاتی حقوق فلسطینیان بازپس گرفته شود

باید از طریق راهکارهای عملیاتی حقوق فلسطینیان بازپس گرفته شود

عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، بر لزوم باز پس گرفتن حقوق این ملت مظلوم از طریق راهکارهای عملیاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در سخنانی به مناسب روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، بر حمایت قاطعانه، ثابت و استوار الجزایر از ملت فلسطین در راستای باز پس گرفتن حقوق از دست رفته این ملت مظلوم، تاکید کرد.

وی در این باره گفت: در حمایت از فلسطین نباید فقط به سخنرانی و اتخاذ موضع بسنده کنیم، بلکه باید از طریق راهکارهای عملیاتی در پی باز پس گرفتن حقوق ملت فلسطین باشیم.

پیش از این نیز، همزمان با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، ۴۲ نماینده پارلمان کویت نیز با امضای طوماری بر مخالفت خود با عادی سازی روابط تاکید ورزیدند. اعضای پارلمان کویت ضمن حمایت از مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگران، بر لزوم محاکمه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه (کیفری بین المللی) تاکید ورزیدند.

گفتنی است روز گذشته همزمان با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین که بر اساس قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسیده، ارتش رژیم صهیونیستی تنها در ۲۴ ساعت ۶ فلسطینی را به شهادت رساند. از ابتدای سال جاری میلادی رژیم صهیونیستی ۲۰۶ فلسطینی را به شهادت رسانده که ۱۵۴ نفر از آنها در کرانه باختری و قدس و ۵۲ نفر دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.