شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#فوتبال

فرزامی:

تیم ملی ایران نقطه حساس را به آمریکا داد

تیم ملی ایران نقطه حساس را به آمریکا داد/ نیمه مربیان را باختیم

کارشناس فوتبال تاکید کرد که یکی از اصلی ترین دلایل شکست تیم ملی برابر آمریکا دادن خط میانی و هافبک به حریف بود.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در خصوص حذف ایران از جام جهانی گفت: تیم ملی ما در حساس‌ترین بازی نتیجه را واگذار کرد در حالی که می‌توانستیم با یک تساوی به مرحله صعود کنیم این اتفاق رخ نداد و مثل دوره‌های قبل در همان مرحله اول با جام وداع کردیم.

وی گفت: غیبت حسینی در این بازی عجیب بود. او که در دیدار برابر ولز نمایش فوق العاده ای از خود به جای گذاشته بود به یک باره کنار گذاشته و بیرانوند جانشین او شد. در خط دفاع هم همان ترکیب همیشگی قرار گرفت اما یک اشتباه باعث شد تا دروازه ما باز شود.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: ما اصلی ترین خط یعنی هافبک را از دست دادیم و نتوانستیم بین خطوط ارتباط برقرار کنیم. آمریکا از این فرصت به خوبی استفاده کرد و توانست کاملاً بر ما مسلط شود. و آنقدر فشار آورد تا به گل دست پیدا کرد. در ادامه باز هم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم بجز ۱۵ دقیقه پایانی که بازیکنان ما با تمام توانشان بازی کردند اما این فرصت کم بود و باعث شد تا از جام کنار برویم.

وی افزود: میانه میدان را از دست دادیم. منطقه‌ای که بسیار حساس بود و می‌توانست باعث موفقیت ما شود اما این اتفاق رخ نداد. یکی از بزرگترین ایرادهای ما این بود که از نیمه مربیان نتوانستیم استفاده خوبی داشته باشیم اگر چه چند تعویض داشتیم اما آنها هم کارساز نبود و در پایان، بازی را به حریف واگذار کردیم.

فرزامی در مورد اعتراض بازیکنان تیم ملی به داور این دیدار هم گفت: به نظر من قضاوت دارد منصفانه بود ضمن اینکه با بودن VAR هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد. بنابراین کاش به جای اینکه به داوری معترض بودیم تمرکز خود را حفظ کرده تا بازی را با موفقیت به پایان برسانیم.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تمام تلاششان را انجام دادند. هر چه در توان داشتند در این بازی به کار بستند تا دل مردم ایران را شاد کنند اما این اتفاق رخ نداد و از جام جهانی حذف شدیم اما این موضوع باعث نخواهد شد تا ارزش بازیکنان ما کم شود.

منبع: مهر