شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه

صندوق بیمه کشاورزی کلاهبرداری می کند!

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان یکصد هزار هکتار از گندمزارهای خود را بیمه کرده اند، اما صندوق بیمه کشاورزی یک جورهایی کلاهبرداری می کند و عنوان کرده از طریق ماهواره این موضوع رصد شده و کشاورزان محصولات خوبی داشته اند. اگر خسارت به کشاورزان پرداخت نشود، از آنها سلب اعتماد می شود.

صندوق بیمه کشاورزی کلاهبرداری می کند!

سید حمزه امینی در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: چرا خسارت کشاورزان پرداخت نمی‌شود؟ شهرستان‌های هشترود و چاراویماق قطب تولید گندم آذربایجان شرقی بوده و انبار غله استان محسوب می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: کشاورزان یکصد هزار هکتار از گندمزارهای خود را بیمه کرده اند، اما صندوق بیمه کشاورزی یک جورهایی کلاهبرداری می کند و عنوان کرده از طریق ماهواره این موضوع رصد شده و کشاورزان محصولات خوبی داشته اند. اگر خسارت به کشاورزان پرداخت نشود، از آنها سلب اعتماد می شود.

نماینده مردم هشترود در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افراد برای دریافت وام ساخت مسکن دچار مشکل هستند و بانک ها بیش از حد برای ضمانت زنجیره ای چالش ایجاد می کنند؛ مگر شهرستان های هشترود و چاراویماق چقدر کارمند دارد؟

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: از ریاست کمیسیون عمران می خواهم این موضوع را از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی پیگیری کند، زیرا مشکل در سطح ملی است و 9 ماه از مصوبه مجلس در این حوزه  می گذرد.

انتهای پیام/