شهرخبر

مصرف مشروبات الکلی مسموم در چهارمحال و بختیاری ۱ قربانی گرفت/ ۲۶ نفر مسموم شدند

مصرف مشروبات الکلی مسموم در چهارمحال و بختیاری ۱ قربانی گرفت/ ۲۶ نفر مسموم شدند

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از مسمومیت تعدادی از جوانان و نوجوانان به دلیل مصرف مشروبات الکلی سمی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از مصرف‌کنندگان به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از مسمومیت تعدادی از جوانان و نوجوانان به دلیل  مصرف مشروبات الکلی سمی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از مصرف‌کنندگان به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 رسول رحیمی با اشاره به مسمومیت ۲۶ نفر از جوانان و نوجوانان ۱۶ تا ۳۲ ساله به دلیل مصرف مشروبات الکلی سمی در استان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد مراجعه تعدادی از جوانان و نوجوانان به بیمارستان کاشانی بودیم که متاسفانه به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت و نارسایی شدید کلیوی شده بودند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد افزود: این نوع مشروبات، از مشروبات الکل چوب بوده که متاسفانه افراد مسموم شده با سردرد، دل درد، سرگیجه، تاری دید، کاهش سطح هوشیاری و خواب آلودگی به بیمارستان مراجعه کردند.

وی گفت: جوان ۳۲ ساله‌ به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و حال یکی دیگر از افراد مساعد نیست و به سمت مرگ مغزی حرکت می‌کند.

رحیمی ادامه داد: مابقی افراد که دچار مسمومیت شده بودند سه تا چهار نوبت دیالیز شده و اکنون در وضعیت مناسبی به سر می‌برند که تعدادی از آن‌ها از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد خاطرنشان کرد: علائم مصرف الکل چوب همان لحظه در فرد بروز نمی‌کند و چند روز بعد خود را نشان می‌دهد.