شهرخبر
گوناگون

حوادث | حوادث دزدی

این دزد برای یک گوشی 3 بار به یک نگهبان شلیک کرده!

شامگاه سوم آذر ساکنان خیابانی در یکی از مناطق پایتخت صدای تیراندازی شنیدند و همزمان مردی را دیدند که مقابل کارگاهی خون‌آلود روی زمین افتاده بود.

این دزد برای یک گوشی 3 بار به یک نگهبان شلیک کرده!

حوادث دزدی

برادر وی با فریاد از مردم کمک می‌خواست و در این شرایط شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند.
هنوز مشخص نبود ماجرا از چه قرار است تا اینکه با حضور مأموران پلیس برادر مرد زخمی به آنها گفت: من و برادرم هر دو نگهبان یک کارگاه هستیم و دقایقی قبل برادرم برای بردن زباله‌ها به مقابل کارگاه رفت. اما هنوز چند دقیقه‌ای از رفتن او نگذشته بود که صدای تیراندازی شنیدم. سراسیمه از کارگاه خارج شدم و دیدم برادرم خون‌آلود روی زمین افتاده است. او درحالی‌که روی زمین افتاده بود، به من گفت که فردی برای سرقت گوشی‌اش به او تیراندازی کرده است.

مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. او هدف شلیک 3گلوله قرار گرفته و جانش در خطر بود. با وجود این تلاش تیم پزشکی برای نجات او نتیجه داد و وی به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.
او وقتی مأموران پلیس را مقابل خود دید درباره شب حادثه گفت: وقتی برای بردن زباله‌ها از کارگاه خارج شدم، درحال صحبت با موبایلم بودم که ناگهان مردی که سوار بر خودروی پژو 405بود، از ماشینش پیاده شد و به سمت من آمد. او قصد سرقت موبایلم را داشت که با هم درگیر شدیم. مقاومت من موجب شد که او ناگهان اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورد و به سمتم تیراندازی کند. وقتی روی زمین افتادم، او ‌موبایلم را سرقت کرد و فراری شد.
وی ادامه داد: سارق مسلح ماسک به‌صورت داشت و کلاه به سر. به همین دلیل چهره‌اش قابل شناسایی نبود.
با اظهارات این مرد گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، تحقیقات برای شناسایی مرد پژو سوار و بازداشت وی را آغاز کرده‌اند.

منبع: خبر آنلاین