شهر خبر
شیرمردان این سرزمین همیشه آرزو داشتند با مدعیان سلطه پنچه در پنجه شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران درباره مسابقه ایران و آمریکا:

شیرمردان این سرزمین همیشه آرزو داشتند با مدعیان سلطه پنچه در پنجه شوند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تهران از بازیکنان تیم ملی فوتبال خواسته در شب میلاد حضرت زینب کبری(س) با رمز مبارک (یا زینب) و با شعار کلنا عباسک یا زینب، نذر یک ملت بزرگ را در موفقیت تیم کشورش به اجابت برسانید.

اعتمادآنلاین|

ابوالقاسم علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ درباره مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در یادداشتی نوشت: پدیده جهانی مسابقات ورزشی بویژه فوتبال در شرایط خاص ۲۰۲۲ قطر، که خواسته یا ناخواسته با عالم سیاست در هم تنیده شده، حال و هوایی را به وجود آورده است که رویارویی تیم قدرتمند جمهوری اسلامی با تیم نسبتا آماده آمریکا بطور بی سابقه ای افکار عمومی جهان و خاصه ایران و آمریکا را به خود معطوف ساخته است. با این تفاوت که تیم ایران به مثابه یک ملت بزرگ و با صلابت و غیور، به پشتوانه نصرت الهی، منسجم و با انگیزه بالا به صحنه آمده است. شیر مردان این سرزمین همیشه آرزو داشته اند که با مدعیان سلطه و کدخدایی دنیا پنچه در پنجه بشوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، او افزوده: فرزندان همین دیار نه در برابر نفراتی از یک تیم که آنان نیز بسان آحاد مردم آمریکا به ویژه محرومین و زجر کشیدگان تحت ظلم و بی‌عدالتی چهار درصدی‌های فتنه گر و جنگ‌طلب حاکم بر آمریکا، محترم بوده و هستند و دارای شانی انسانی، اما برابری در مقابل تیمی که بناست نه برای ملت آمریکا بلکه برای صاحبان زر و زور و تشنگان قدرت و ثروت بین‌المللی که دغدغه غارت و سلطه شوم و سیاه بر عالم را داشته و دارند و یک قلم جنایاتشان در حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و نیز رژیم کودک کش عربستان سعودی است که نفرت جهانی را برای خود به ارمغان آورده‌اند، کسب آبرو کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ ادامه داد: تیم برخواسته از میهن شیران و دلیران... برای جاودانگی و سربلندی یک ملت بزرگ که از برق چشمان و هیبت مردان مردش، خوف و وحشتی در دل دیکتاتورهای قداره‌کش جهان و کاخ نشینان بی سر و پای دنیا افتاده است.

او با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب(س) گفت: چه تلاقی معنی‌دار و پر پیامی است در همزمانی رویاروئی دو نماد پرچم عزت و اقتدار ایران و آمریکای جهانخوار که امام امت شیطان بزرگش خواند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تهران از بازیکنان تیم ملی فوتبال خواسته «در شب میلاد حضرت زینب کبری(س) با رمز مبارک (یا زینب) و با شعار کلنا عباسک یا زینب، نذر یک ملت بزرگ را در موفقیت تیم کشورش به اجابت برسانید.» او همچنین خطاب به بازیکنان تیم ملی گفته «آیا می‌دانید دیشب در همه مساجد و محافل مذهبی ذکر خیرتان بود و برای موفقیت شما ... دعا و ثنای الهی بر پا بود. گذشته از دعا و ثنا که بسان شب‌های عملیات در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شور نذر و ختم صلوات برایتان بر پاست.»