شهر خبر

فلاحی در تذکر شفاهی:

نباید اجازه دهیم معترضان به آغوش دشمن پناه ببرند

نباید اجازه دهیم معترضان به آغوش دشمن پناه ببرند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: متأسفانه شاهدیم که سازمان سنجش چند هزار داوطلب و چند صد دانشجو را در شرایط غیررقابتی، پرالتهاب و غیرکنکوری به آزمون مجدد دعوت می‌کند، در حالی که ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است.

وی اظهار داشت: سازمان سنجش به جای این کار، باید دست مافیای بزرگ خرید و فروش سوالات و تقلب در کنکور را کوتاه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید هر چه سریع‌تر لایحه اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کند تا در صحن بتوانیم ضمن حمایت از رانندگانی که تمام سرمایه خود را خرج خرید خودروی وارداتی کرده‌اند، دست دلالانی را که امروز مافیای واردات خودرو را تشکیل داده‌اند، قطع کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم و انتظار داریم این سطح رأفت گسترش پیدا کند چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.