شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

عکس | حرکت عجیب رونالدو در بازی با اروگوئه | تقلب بزرگ مقابل این همه دوربین!

سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شب گذشته ابعاد جدیدی از غرور و خودبزرگ بینی‌اش را به نمایش گذاشت.

بازی پرتغال و غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی پرتغال شب گذشته در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

برونو فرناندز دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا ستاره بی‌چون و چرای این بازی لقب بگیرد و نمایش درخشانی را ارائه کرده باشد. این در حالی بود که گل اول این بازیکن جنجال بسیاری را به همراه داشت.

این ستاره پرتغالی در دقیقه ۵۴ این بازی توپی را به سمت دروازه اروگوئه شلیک کرد که به نظر می‌رسید در بین راه با سر رونالدو برخورد کرد و وارد دروازه حریف شد. رونالدو نیز بلافاصله شروع به شادی گل کرد تا این موضوع را تایید کرده باشد اما بررسی دقیق نشان داد که توپ هیچ برخوردی با سر او نداشته و گل به نام فرناندز ثبت شد.

این می‌توانست نهمین گل رونالدو در جام جهانی باشد و باعث می‌شد که این بازیکن با رکورد اوزه بیوی افسانه‌ای پرتغال برابر شود اما فیفا این اجازه را به او نداد.

اتفاق عجیب اینجا بود که او حتی پس از پایان بازی نیز سعی داشت به بقیه القا کند که توپ با ضربه سر او وارد دروازه شده است. رونالدو بارها و بارها در حالی که با هم تیمی‌هایش صحبت می‌کرد شروع به مالیدن پیشانی‌اش کرد تا نشان دهد که توپ ارسالی از سوی فرناندز با سرش برخورد داشته است.

این اتفاق باعث شد که توماس هیتزلسپرگر، کارشناس حاضر در استودیوی بیلد، به شدت از او انتقاد کند: «رونالدو می‌توانست برای هم تیمی‌اش خوشحال باشد. او آزرده خاطر به نظر می‌رسد چون گل به نامش ثبت نشد. اما در عوض باید به سمت فرناندز می‌رفت و می‌گفت فوق العاده بود، از تو ممنونم. اما او توان انجام این کار را نداارد و این باعث تاسف است.»

سامی خدیرا که او نیز برای تحلیل این بازی به استودیو بیلد آمده بود با توجه به سابقه بازی با رونالدو زیاد شگفت‌زده نشد. او در این باره گفت: «او برای هر گلی که می‌زند می‌جنگد. این غرور او است. همین ویژگی او را به اینجا رسانده است. او هم در دلش می‌داند که این گل برای او نبوده است.»

منبع: ورزش سه