شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#کارکنان

توضیح شهرداری درباره سفر کارمندان این سازمان به قطر

توضیح شهرداری درباره سفر کارمندان این سازمان به قطر

باشگاه خبرنگاران: عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره سفر پرسنل شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی فوتبال اظهار کرد: درکمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.
وی افزود: اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی بوده است.
وی درباره کمک مالی به تیم ملی نیز گفت: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولان تیم ملی و وزارت ورزش داشته‌اند و همراهی با تیم ملی انجام شده ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته‌ایم. البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری کار کردیم.
سخنگوی شهرداری تهران درباره خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر نیز گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌های که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف است موضوع را پیگیری کند.
وی افزود: در حقیقت از یک سو تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده ضرر حداقلی به زندگی مردموارد کند به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد. وی ادامه داد: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیر مستقیمی هم وجود دارد لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.