شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#بیرانوند#تیم ملی#بازیکنان

بهروز سلطانی:

آمریکا با یک حرکت از هم می‌پاشد/ شکست این حریف موذی غیرممکن نیست/ بازی دادن به بیرانوند ریسک بزرگی دارد

تیم فوتبال امریکا

دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: متأسفانه اتفاقات اخیر کشورمان و مواضعی که درباره بازیکنان تیم ملی گرفته شد منصفانه نبود و امیدوارم با صعود به دور بعد این بچه ها دل یک ملت را شاد کنند.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی، پیشکسوت دروازه بانی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با مشرق، درباره دیدار سوم تیم ملی مقابل آمریکا اظهار داشت: آمریکا تیم خیلی خوبی است. من بازی این تیم مقابل انگلیس را دیدم. آنها حتی می توانستند انگلیس را شکست بدهند. دفاع خیلی خوبی دارند و یک تیم منسجم نشان داده‌اند. اما شکست دادن این تیم غیر ممکن نیست.

وی اضافه کرد: تیم ما در دیدار با ولز یک تیم هجومی و پرقدرت نشان داد. بنابراین باید باز هم با همان سبک بازی کنیم. اگر بخواهیم دفاعی کار کنیم و برویم تا مثلاً مساوی کنیم آمریکا کار دست ما می دهد.

دروازه بان اسبق تیم ملی افزود: ما باید در همان نیمه اول یک گل به آمریکا بزنیم تا آنها از هم بپاشند. این گل آنها را تحت فشار می گذارد چون برای صعود به دور بالا، فقط و فقط باید ببرند و زدن دو گل به ایران کار آسانی برایشان نیست و به همین خاطر تیمشان از هم می‌پاشد.

سلطانی خاطرنشان کرد: باید مقابل آمریکا با هوش بازی کنیم چون تیم موذی و خطرناکی است. آنها می توانند از راه دور دروازه تیم ملی را تهدید کنند. برای همین نباید اجازه بدهیم در میانه زمین توپ و میدان را در اختیار بگیرند که فکر می کنم با هافبک های خوبی که داریم این امکان برای ما وجود دارد.

کارشناس دروازه بانی کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند شرایط بازی مقابل آمریکا را دارد و آیا احتمال می دهد که او در بازی سوم به چارچوب دروازه تیم ملی برگردد توضیح داد: به نظر من این کار عاقلانه نیست. یعنی اگر من باشم به بیرانوند بازی نمی دهم. وقتی حسینی در بازی با ولز تا این اندازه خوب ظاهر شد و توانست با چند عکس العمل به موقع، مانع از فروریختن دروازه تیم ملی شود، درست نیست شخصیتش را از بین ببریم. حیف است با این بچه چنین رفتاری بکنیم.

آمریکا با یک حرکت از هم می‌پاشد/ شکست این حریف موذی غیرممکن نیست/ بازی دادن به بیرانوند ریسک بزرگی دارد

وی ادامه داد: وقتی یک مربی تیمش برنده می شود آن هم با دو گل معمولا بازیکنانی که در ترکیب آن تیم خوب بازی کرده اند را تغییر نمی دهند. حسینی از خوب‌های بازی با ولز بود. کی روش نباید کسی که مصدوم است و بینی اش شکسته را در چنین شرایطی بازی دهد چون ممکن است آینده بیرانوند را هم از بین ببرد.

سلطانی خاطرنشان کرد: ممکن است ایران با حضور بیرانوند از آمریکا گل بخورد و آن وقت است که همه ناکامی ها به حساب او نوشته شود. بیرانوند چند وقت دیگر در دربی باید درون دروازه پرسپولیس بایستد به همین خاطر این می تواند یک ریسک بزرگ درباره او باشد. بنابراین من معتقدم حسینی درون دروازه باشد بهتر است.

آمریکا با یک حرکت از هم می‌پاشد/ شکست این حریف موذی غیرممکن نیست/ بازی دادن به بیرانوند ریسک بزرگی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در این بار که چقدر به حضور ایران در مرحله بالا امید دارد گفت: همه ما دوست داریم این اتفاق بیافتد. متأسفانه این اواخر اتفاقاتی برای بازیکنان تیم ملی افتاد و مسایلی را به آنها نسبت دادند که درست نبود. یک فوتبالیست همه زندگی‌اش ظرف چند سال کوتاه رقم می‌خورد. آنها در چنین رقابتهایی برای آینده شان تلاش می کنند و فردا اگر مشکلی برایشان به وجود بیاید هیچکس در دوران کهنسالی نیست که دستشان را بگیرد. این همه فوتبالیست داریم که امروز مسافرکشی می کنند.

سلطانی تأکید کرد: اجازه بدهیم بازیکنان تیم ملی در آرامش کارشان را انجام بدهند تا ضمن کسب موفقیت برای فوتبال کشورمان یک ملت را هم شاد کنند. من شخصاً برای همه اعضای تیم فوتبال مان آرزوی موفقیت دارم.