شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#تیم ملی ایران

برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم/ مسئولان فدراسیون پیشکسوتان را فراموش کرده‌اند

برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم/ مسئولان فدراسیون پیشکسوتان را فراموش کرده‌اند

پیشکسوت فوتبال برای تیم ملی ایران در بازی برابر تیم آمریکا آرزوی موفقیت کرد.

مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: اگرچه ایران در بازی روبروی انگلیس نمایش خوبی نداشت و شکست سنگینی را متحمل شد اما وضعیت تیم ملی در دیدار برابر ولز تغییر کرد و بچه ها با ارائه فوتبالی زیبا موفق شدند پیروزی ویژه و خوبی را به دست آورده و با روحیه خوبی برای ادامه جام آماده شوند.

وی تاکید کرد: تیم ایران از مهره ها و بازیکنان خوبی برخوردار است و همین موضوع به ما کمک می کند تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم بزنیم و بتوانیم شرایط را در این ورزش بهتر از قبل کنیم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار ایران برابر آمریکا افزود: بازی ایران و آمریکا بازی حساسی برای هر دو تیم است و برای صعود به مرحله بعد شانس دارند و این موضوع حساسیت این دیدار را افزایش می دهد. به هرحال به عنوان یک ایرانی امیدوارم این بازی با نتیجه خوبی به سود ما به پایان برسد و بتوانیم به دور بعدی جام جهانی صعود کنیم.

مناجاتی در مورد تاثیر صعود احتمالی ایران به دور بعد رقابت های جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: این اتفاق می تواند یک اتفاق خوب برای ما محسوب شود و باعث رشد فوتبال ایران در سطح دنیا شود.

مربی سابق تیم ملی در پایان گلایه هایی را از مسئولان به خصوص مدیران فدراسیون فوتبال داشت و خاطرنشان کرد: امثال من سال های زیادی از عمرمان را در ورزش فوتبال گذاشته ایم اما مسئولان فدراسیون کمتر توجهی به این موضوع دارند و هنگام اعزام افراد به جام جهانی قطر از ما یادی نکردند و ما را فراموش کردند.

انتهای پیام